به گزارش خبرگزاری مهر، «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به نیویورک و شرکت در هفتادوهفتمین نشست سران مجمع عمومی سازمان ملل در گفت‌وگو با شبکه «سی‌بی‌اس» آمریکا تأکید کرد هیچ تفاوتی بین دولت ترامپ و بایدن نیست و هیچ برنامه‌ای برای دیدار وی با رئیس‌جمهور آمریکا وجود ندارد.

به  نوشته وب‌سایت شبکه سی‌بی‌اس، گفت‌وگوی یک ساعته سید ابراهیم رئیسی با برنامه «۶۰ دقیقه» این شبکه روز سه‌شنبه گذشته انجام شده و قرار است امروز یکشنبه مشروح آن ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه (به وقت نیویورک) پخش شود.

آن‌گونه که وب‌سایت سی‌بی‌اس نوشته، رئیس‌جمهور ایران در پاسخ به این سوال که آیا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار خواهد داشت یا نه؟ گفته است «خیر. فکر نمی‌کنم چنین دیداری انجام شود. معتقدم دیدار و یا گفت‌وگو با او هیچ سود و منفعتی ندارد».

وی هچنین در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما تفاوتی بین دولت ترامپ و دولت بایدن وجود دارد؟ گفته است: دولت جدید در آمریکا در پیام‌های ارسالی به ما ادعا می‌کند که با دولت ترامپ فرق دارد، اما در واقعیت ما هیچ تغییری را مشاهده نکرده‌ایم.