به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، کانال تلگرامی صابرین نیوز از حمله جدید سایبری به شماری از پایگاه‌ها و سایت‌های موسسات رژیم صهیونیستی خبر داد.

سایت‌های گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر با نوعی بدافزار «malwar» هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

این حمله سایبری توسط گروه موسوم به «شارپ‌بویز» صورت گرفت.

کانال تلگرامی شارپ بویز تصاویری از اطلاعات بدست آمده را منتشر کرد.

یک نوجوان به افشای اطلاعات محرمانه رژیم صهیونیستی متهم شد

به گزارش پایگاه اینترنتی نشریه هاآرتص، دادستانی اسرائیل امروز دوشنبه، کیفرخواستی علیه یک نظامی ذخیره بخش اطلاعات ارتش اسرائیل و یک نوجوان صادر کرد.

این دو نفر به افشای اسناد محرمانه در فضای مجازی متهم هستند. به گفته مقامات دادستانی اسرائیل، اقدام این دو نفر سبب وارد شدن خسارت‌های امنیتی شدید شده است. دستگاه قضائی اسرائیل اجازه انتشار بخشی از اطلاعات این پرونده را داده است.

این دو نفر، ماه گذشته بازداشت شدند. اسناد فاش شده در رده بندی فوق محرمانه قرار داشته است که در اسرائیل در بایگانی‌های خود داشته است.

این دو نفر در بیست و چهارم ماه مه بازداشت شدند. تحقیقات نشان می‌دهد که کشور‌های متخاصم در این ماجرا دست نداشته اند و انگیزه‌های مالی هم دخیل نبوده است بلکه متهمان فقط به دنبال آن بوده اند که اطلاعات فوق سری را منتشر کنند.

نظامی ارتش اسرائیل به جمع آوری و انتقال اطلاعات به نوجوان مذکور متهم است. نوجوان مذکور نیز این اطلاعات محرمانه را دریافت کرده و در فضای مجازی منتشر کرده است. قرار است هفته آینده جلسه رسیدگی به پرونده این دو نفر برگزار شود و شواهدی درخصوص این پرونده ارائه کند.

تحقیقاتی در دایره اطلاعات ارتش اسرائیل شروع شده است تا مشخص شود این نظامی ذخیره چگونه به اطلاعات فوق سری دست یافته است.