به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، خلیلیان در ارتباط زنده در ساعت ۱۴ با شبکه خبر افزود: از خبرگزاری‌های مختلف خواهش می‌کنم که آمار را از منبع رسمی بگیرند ممکن است آمبولانس‌هایی که حرکت می‌کنند بخش‌هایی از جسد را حمل کنند بنابراین خودشان جمع نزنند.

وی گفت: آخرین آمار را ما حساب می‌کنیم و با این جسد که به تازگی از زیر آوار خارج شده آمار جان باختگان به ۳۲ نفر رسید.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تا آخرین خانواری که ادعای مفقودی داشته باشد کار را ادامه می‌دهیم افزود: جبهه کاری امدادگران در ۴ قسمت که احتمال وجود جسد هست متمرکز شده است و تا ۴۸ ساعت آینده این بخش به اتمام خواهد رسید.

آقای خلیلیان افزود: یک گروه تخصصی برای ایمن سازی ساختمان وارد کار شدند که مراحل خودش را طی می‌کند.

متروپل آبادان

وی گفت: خانواده جان باختگان که در اطراف این محل هستند شدیدا تحت تاثیر حادثه هستند و برای آن‌ها کارگروه‌هایی را تنظیم کردیم که به امور آن‌ها رسیدگی کند و وقتی در هنگام آوار برداری با یک جسد مواجه می‌شویم ماشین آلات را متوقف کرده تا با دست این بخش از عملیات را انجام دهیم تا آسیبی به باقی مانده جسد وارد نشود و بتوانیم هرچه سالم‌تر اجساد را خارج کنیم.

استاندار خوزستان افزود: یک سری از فعالیت‌های اقتصادی، مغازه ها، فروشگاه‌ها در اطراف این ساختمان هستند که محلی را برای تعیین تکلیف این خانواده‌ها تعبیه شده است، زیرا نمی‌توانند به دلیل احتمال ریزش در محل باشند.