حجت‌الاسلام دکتر سیدحسین فاطمی‌نیا از فرزندان آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارداشت: الحمدلله با بهبود وضعیت حال این استاد اخلاق و ثبات وضعیت جسمانی، امروز پنجشنبه ۴ فروردین‌ماه ایشان از بخش مراقبت‌های ویژه ترخیص و در بخش عمومی تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت از پدر در بیمارستان عیادت کرد، گفت: از کادر درمان و پزشکی مجرب بیمارستان نیز که در این مدت بسیار تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

فاطمی‌نیا تصریح کرد: از مردم عزیز کشور نیز که در این مدت دعاگوی پدر بودند، تشکر می‌کنم و ان شاء الله به زودی با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شوند.

وی با گلایه از افرادی که در فضای مجازی خبر ارتحال این استاد اخلاق را منتشر می‌کردند، گفت: از مردم خواستارم اخبار مستند در خصوص وضعیت استاد را از رسانه‌های معتبر و همچنین صفحه رسمی ایشان در فضای مجازی به نشانی fateminia پیگیری کنند.

به گزارش فارس، استاد فاطمی‌نیا طی روزهای گذشته به دلیل شدت یافتن بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود.

استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ در تبریز، خطیب، استاد اخلاق، صاحب‌نظر در زمینه تاریخ اسلامی و کتابشناس و همچنین چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیماست.