به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: نیرو‌های ما، آشیانه‌های هواپیما‌های جنگی در پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط را هدف قرار دادند.

یحیی سریع افزود: پایگاه ملک خالد در جیزان با پنج موشک بالستیک هدف قرار گرفت و موشک‌ها با دقت به اهداف اصابت کردند.

وی اضافه کرد: این حمله در پاسخ به تشدید حملات هوایی و جنایاتی انجام شد که علیه مردم ما صورت گرفته است. ما بر آمادگی خود برای اجرای عملیات بزرگتر و گسترده‌تر تا زمانی که تهاجم و محاصره ادامه دارد، تاکید می‌کنیم.

پیشتر؛ شبکه تلویزیونی المسیره یمن گزارش داد: جنگنده‌های متجاوز آمریکایی- سعودی صنعا پایتخت یمن و همچنین منطقه الطینه در شهرستان میدی در استان حجه را در دو نوبت بمباران کردند.

خبرنگار المسیره در استان تعز نیز اعلام کرد: در حمله هوایی ائتلاف متجاوزان به شهرستان مقبنه، دو نفر به شهادت رسیدند و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند که یکی از شهدا، کودک است.

این در حالی است که به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری مطبوعات یمن؛ عربستان سعودی امروز چهارشنبه طرح فرستاده سازمان ملل متحد به یمن را رد کرد. مقامات سعودی در اجلاس سران کشور‌های حوزه خلیج فارس که دیروز سه شنبه در ریاض پایتخت عربستان برگزار شد، مخالفت خود را با این طرح اعلام کردند.