آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. آزاده صمدی پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.

آزاده صمدی

آزاده صمدی در خانه زیبایش + عکس

 

ازدواج مجدد آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی

آزاده صمدی بازیگر معروف کشورمان که پیش ازین یک بار با هومن سیدی بازیگر و کارگردان مشهور سینما ازدواج نمده و مدتی بعد جدا شده بود با انتشار عکس و متنی جنجالی ,خبر ساز شد. آزاده صمدی بازیگر کشورمان با انتشار پست جدیدی, شایعه ازدواج مجددش را در فضای مجازی پخش کرد.

آزاده صمدی

تفریح عصر پاییزی آزاده صمدی در خانه اش+عکس

 

شایعه ازدواج مجدد آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر کشورمان پست جدیدی در صفحه شخصی خود منتشر کرده است که باعث بوجود آمدن شایعه ازدواج مجدد او در فضای مجازی شده است.

 این بازیگر زن در پست اینستاگرامی خود نوشته است:

«می‌توانم زن باشم می‌توانم قوی باشم شاد باشم مادر باشم تنها باشم همسر باشم همراه و همدل باشم خندان و گاهی گریان باشم شاد و گاهی غمگین باشم، آری می‌توانم زن باشم و از تو بخواهم مرا بپذیری همانگونه که من تو را می‌پذیرم و این آغاز “مدارا و دیگرپذیری” ست، آغاز زندگی، توام با درک و احترام به گوناگونی…»

آزاده صمدی

زندگی دلخواه آزاده صمدی از زبان خودش+عکس

 

بیا زندگی را آغاز کنیم...

انتشار این پست توسط خانم بازیگر به ماجراهای مربوط به ازدواج مجدد این بانوی هنرمند دامن زد و این ماجرا را رقم زد که آزاده صمدی قصد ازدواج مجدد دارد.