آزاده صمدی به عنوان یکی از بازیگران اصلی میخواهم زنده بمانم رسانه ای شد. هشت قسمت گذشت، اما آزاده صمدی سهمی در سریال نداشت. اما پس از آن به طور کامل به رونمایی از شخصیت آزاده صمدی گذشت؛ در نقش زهره، همسر اول امیر شایگان(حامد بهداد شایگان همان کسی است که هما ( سحر دولتشاهی ) فکر میکند مجرد است و حالا که کمی از زندگی مشترک و البته اجباری اش گذشته، همچنان بویی از ماجرا نبرده. این توضیح برای آن بود تا به موقعیت زهره و آزاده صمدی بازیگر این نقش برســیم.

آزاده صمدی

تیپ خفن آزاده صمدی + عکس

 

زندگی هنری آزاده صمدی

  آزاده صمدی  (متولد ۱۳۵۷) کارش را در تئاتر شروع کرد، با بازی در سریال  راه بی‌پایان  (1386) شناخته شد. نقشی کوتاه در سریالی که با معیارهای دهه هشتاد، هنجارشکن، ملتهب و جوان‌پسند بود. صمدی از همان ابتدا نشان داد این توانایی را دارد که باوجود حضور کوتاه، تأثیرگذار ظاهر شود. چهره‌ای متفاوت با بازیگران زن شناخته شده، صدایی خش‌دار که صمدی خوب بلد بود آن را کنترل کند و استفاده‌ حساب‌شده از میمیک صورت، نوید ظهور بازیگری توانمند را می‌داد.

 

صمدی ازاده

تفریح عصر پاییزی آزاده صمدی در خانه اش+عکس

 

نقش آزاده صمدی در می‌خواهم زنده بمانم

 بازی در نقش  زهره‌   می‌خواهم زنده بمانم  نشان داد صمدی حتی بعد از عبور از چهل‌سالگی نیز این آمادگی را دارد که خودش و تصویر عمومی به وجود آمده از او (که ناشی از بازی در نقش‌هایی تیپیکال است) را به چالش بکشد.

صمدی نقش زنی را بازی می کند که پدرش از مســئولان دولتی است و او را با آداب ســنی تربیت کرده. پس به همسر، هم عشق می ورزد و هم شامه اش در برابــر اتفاقهای ناگوار تیز اســت.

آزاده صمدی

تولد ۳۸سالگی آزاده صمدی + عکس

 

هر نقشی را بازی نمی کنم!

آزاده صمدی می گوید که متفاوت بودن کاراکتر از اندازه آن برایم مهم تر است و وسواس زیادی در انتخاب کارهایم دارم و هر پروژه ای بازی نمی کنم.

آزاده صمدی حتی می گوید که ابتدا علاقه ای به بازی در تلویزیون نداشتم اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که تلویزیون نیز می تواند گزینه خوبی باشد.