آزاده صمدی بازیگر سینما ،تلویزیون و تئاتر کشورمان است. آزاده صمدی با سریال راه بی پایان به دنیای تلویزیون معرفی شد. آزاده صمدی با این نقش در میان بسیاری از مردم شناخته میشود.

آزاده صمدی در مصاحبه ی جدیدش گفته است: چرا مردم فکر میکنند ما هنرمندان ثروتمند و بی دغدغه هستیم؟ من مستاجرم و غم نان دارم.

آزاده

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 لاهیجان ، بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

آزاده صمدی در کلاس های بازیگری برای نخستین بار ، با هومن سیدی در مؤسسه کارنامه اشنا شد و وقتی هنوز به شهرت نرسیده بود در سال ۱۳۸۵ با او ازدواج کرد. ولی این زوج بعد از گذشت هفت سال زندگی مشترک که با هم همکاری های مشترک هنری داشتند در سال ۹۲ طلاق گرفتند. این زوج فرزندی نداشتند و دختردار بودنشان، تکذیب شده است.

تیپ خفن آزاده صمدی + عکس

 

بازیگر ازاده صمدی

 

جوایز آزاده صمدی:

آزاده صمدی از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن( بخش آثار ویدیویی) را برای فیلم آفریقا دریافت کرده است.

عصبانیت شدید آزاده صمدی+عکس

صمدی

 

اظهارات آزاده صمدی درمورد عشق

آزاده صمدی نیز میگوید:من هرروز بعد از بیدار شدن از خواب، می گویم شاید آخرین روز زندگی من، همین امروز باشد به این ترتیب باید نهایت لذت را از حضور همه آدم های اطرافم ببرم. معتقدم بدون وجود عشق و دوست داشتن ، نمی توانیم کارمان را انجام دهیم.

چهره ی خندان آزاده صمدی در روز تولدش + عکس