محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام محمدرضا گلزار است. محمدرضا گلزار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از محمدرضا گلزار را ملاحظه می‌کنید.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی است.

کیک لاکچری تولد محمدرضا گلزار + عکس

بیوگرافی خانواده محمدرضا گلزار

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و از ثروتمندان شناخته‌شده تبریزی است.و مادرش تهرانی و خانه دار است.تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

پدر پولدار محمدرضا گلزار + عکس

کنسرت محمدرضا گلزار در لس آنجلس

محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده و خواننده که کنسرت خود را در لس‌آنجلس برگزار کرد، نسبت به حمله کاربران فضای مجازی و انتقاد منتقدانش واکنش نشان داد.

او با انتشار عکسی از کنسرتش در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس، در پستی اینستاگرامی نوشت: «باید سکوت کنی و به جای قانع کردنِ آدم‌ها، استوار و مصمم، مسیرِ هدف‌هایت را دنبال کنی، بگذار تصور کنند نمی‌توانی، که شدنی نیست و داری بیهوده تلاش می‌کنی !

تو محدود به زمان و مکان و نظرها نیستی و برای مسیری که سختی‌اش را به جان خریده‌ای، توضیحی به هیچکس بدهکار … که پیروزی را با فقط با عمل نشان می‌دهند، نه با کلام … بگذار آدم‌ها در دنیای محالات خودشان بمانند و زیر لب، آیه‌های رکود بخوانند ، تو راه خودت را برو … مادامی که به مقصد رسیدی؛ خودشان مفهومِ توانستن را به چشم می‌بینند.

و می‌پذیرند باورهایی فراتر از باورِ آنها هست که به اهدافی فراتر از اهداف آنها می‌رسد.

و یاد می‌گیرند که بعد از این، هیچکس را از دریچه توان و اعتقادات خودشان قضاوت نکنند.

جسورانه بایست و فاتح قله‌های محال باش …

فراموش نکن؛ دنیا به آدم‌های بلند پرواز و اتفاقات تازه نیاز دارد !»

کنسرت محمدرضا گلزار در لوس آنجلس