باز هم رکوردشکنی در راه است. رکوردشکنی کرونا بارها بعد از تعطیلات بوجود آمد. مسئولان از رکوردشکنی جدید بعد از تعطیلات خبر می دهند.

آمارهای مرکز مدیریت راه های کشور درباره وضعیت آمدوشد خودروها در تعطیلات پایانی ماه صفر، ۱۲ تا ۱۷ مهر، نشان می‌دهد رکوردهای عجیب و غریبی از سوی مردم در سفرهای جاده‌ای به ثبت رسید.

 از ۱۲ مهر دو میلیون و ۲۲۹ هزار و ۷۶۷ خودرو در محورهای بین استانی آمدوشد داشته‌اند کردند که نسبت به روز قبل از آن ۱۲درصد و نسبت به ۱۲ مهر پارسال ۳۵درصد افزایش داشته.

▫️۱۶مهر نیز دو میلیون و ۶۴۷ هزار و ۸۲۵ خودرو در جاده‌ها آمدوشد داشته‌اند که نسبت به روز قبل از آن ۳۶درصد و نسبت به ۱۶مهر پارسال، ۲۴ درصد افزایش داشته.

▫️چنین حجم آمدوشد و سفرهای بین استانی جاده ای در یک سال و نیم گذشته، در دوران شیوع کرونا به ثبت نرسیده بود.

 مجموع ورود و خروج خودروها مختلف در همین روزهای ۱۲تا ۱۶مهر، در استان‌های مختلف متفاوت بوده؛

▫️خراسان رضوی، قم، خراسان شمالی، گلستان و مازندران به ترتیب با ۶۷ درصد، ۶۲درصد، ۶۱درصد، ۵۹درصد و ۵۴درصد افزایش نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته،بیش‌ترین افزایش را داشته‌ند.

 از سوی دیگر براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان هشت میلیون و ۱۰ هزار و ۳۰۰ پلاک خودرو در  این بازه زمانی در محورهای برون‌شهری دیده شدند که حدود هفت‌میلیون و ۵۴۴ هزارشان خودروهای شخصی مردم بودند.

تست تست تبلیغات