فاطمه گودرزی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام فاطمه گودرزی است. فاطمه گودرزی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از فاطمه گودرزی را ملاحظه می‌کنید.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی نوشت:

بالاخره تلاشهات و انگیزه ات جواب داد قهرمان ایرانی بالاخره موفق شدی رقیب دیرین رو شکست بدی امشب شب خاص تو بود وچه آرامشی خواهی داشت که نگفتنیست مبارک باشه این پیروزی که خیلی شیرینه جناب حسن یزدانی ، وهمینطور برد شیرین جناب امیرحسین زارع که در این شرایط سختی که روزگار میگذرانیم شما برای لحظاتی حال مارا خیلی خوب کردید تشکر از هردوی شما

بیوگرافی فاطمه گودرزی

گیتی گودرزی با نام مستعار فاطمه گودرزی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون متولد روز چهارشنبه نوزدهم تیر ماه سال 1342 در شهر تهران است، پدر و مادرش اصالتا بروجردی هستند. در رشته اقتصاد تحصیل کرده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد است. سال 1361 دوره 2 ساله تئاتر را در اداره بازیگری آن زمان به پایان رساند و از همین کلاس ها وارد عرصه تئاتر شد. همسرش عبدالرضا گنجی کارگردان سینما و تلویزیون است و دو فرزند به نام های پویان گنجی و آوا گنجی دارد.

فاطمه گودرزی و فرزندانش در کودکی + عکس

 

فاطمه گودرزی سال 1361 دوره 2 ساله تئاتر را در اداره بازیگری آن زمان به پایان رساند و از همین کلاس ها بود که توانست وارد عرصه تئاتر شود سال 1367 با مجموعه تلویزیونی (گالش‌های مادر بزرگ) فعالیت هنری‌ اش را آغاز نمود. سپس در سال 1369 با بازی در فیلم به خاطر همه چیز کاری از رجب محمدین اولین تجربه سینمایی خود را به دست آورد.

فاطمه گودرزی در حال گریمی متفاوت + عکس

خانم فاطمه گودرزی متاهل است ایشان چندین سال است که با آقای وی عبدالرضا گنجی ازدواج کرده است. همسر وی عبدالرضا گنجی از کارگردانان سینما هستند. حاصل این ازدواج دو فرزند، یک دختر به نام آوا گنجی و یک پسر به نام های پویان گنجی است فرزندان و عروس خانم گودرزی (دریا مرادی دشت) نیز بازیگر هستند

فاطمه گودرزی و عروس نازش + عکس