مطالبات کادر درمان به تعویق افتاده. تعویق مطالبات کادر درمان مانع از تلاش این قشر در روزهای کرونایی نشد. مسئولان بدنبال پرداخت مطالبات کادر درمان هستند. پرداخت مطالبات کادر درمان انرژی انها را برای خدمات دهی به مردم بیشتر خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما آقای احمد وحیدی وزیر کشور پس از جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران گفت: موضوع بحث ما در جلسه امروز طرح شهید سلیمانی بود که ابعاد آن بررسی و قرار شد در چند مرحله شناسایی، مراقبت، حمایت و واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

وحیدی افزود: قرار شد میزان تست‌های کرونا بیشتر شود و حمایت‌های شخصی و صنفی را بررسی و برای سرعت بخشی به واکسیناسیون اقدام کنیم و مردم هم سریع‌تر برای واکسیناسیون اقدام کنند.
وزیر کشور تصریح کرد: پرداخت‌های کادر درمان هر چه سریعتر و به مرور تکمیل خواهد شد و محدودیت‌های مشاغل به مرور زمان برداشته خواهد شد و تردد‌های مرز و کنترل بیماری در مرز‌ها تمهیدات قوی‌تر انجام می‌شود.
وحیدی تاکید کرد: تردد شبانه الان برداشته نمی‌شود و باید برای این کار، فوتی‌ها و مبتلایان تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کند و مراقب موج ششم باشیم و منع تردد‌ها همچنان ادامه واهد داشت.
وی گفت: از نظر واکسن کرونا مشکلی نداریم و واردات واکسن به اندازه کافی انجام شده است و به زودی محدودیت‌های سنی برای واکسیناسیون برداشته خواهد شد، اما فعلا افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند واکسن تزریق کنند.