به گزارش پارس به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به" محمود گودرزی" وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و امور جوانان رأی اعتماد دادند.


چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجموع ۲۶۷ رأی مأخوذه نمایندگان، با ۱۹۹ رأی موافق، ۴۴ رأی مخالف و ۲۴ رأی ممتنع توانست تصدی وزارت ورزش و جوانان را در دست بگیرد.


بهارستان نشینان با برگزاری جلسه علنی در صبح امروز، بررسی صلاحیت و برنامه های تنها وزیر باقی مانده از کابینه یازدهم را مورد بررسی قرار دادند.


در جلسه علنی امروز پارلمان، علی ایرانپور و جواد کریمی قدوسی به عنوان مخالفان و سید فتح الله حسینی، محمدقسیم عثمانی، مهدی موسوی نژاد و حسین گروسی در موافقت با برنامه های گودرزی صحبت کردند.


محمود گودرزی دارای دکترای تخصصی مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی و استادتمام و رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران است. وی چهارمین گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای وزارت ورزش است که توانست با کسب رأی اعتماد مجلس از فیلتر بهارستان عبور کند.


پیش از این مسعود سلطانی فر، سیدرضا صالحی امیری و سیدنصرالله سجادی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش معرفی شده بودند که نتوانستند رأی اعتماد بهارستانی ها را از آنِ خود کنند.