به گزارش پارس به نقل از مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، احکام مربوط به اتفاقات بازی تیم های فوتسال میثاق تهران و دبیری تبریز را اعلام کرد. طبق این رای، تیم دبیری تبریز با نتیجه ۳ بر صفر برنده مسابقه اعلام شد. همچنین وحید شمسایی سرمربی و بازیکن تیم دبیری ضمن جریمه نقدی، از همراهی تیمش دو جلسه محروم شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر دیدار دو تیم فوتسال میثاق تهران و دبیری تبریز تماشاگران منتسب به تیم میثاق تهران، وحید شمسایی بازیکن تیم دبیری تبریز و همچنین علیرضا رحیمی، پزشک تیم دبیری تبریز، در بازی نهم آبان ۹۲ در رقابتهای لیگ برتر فوتسال در ورزشگاه شهرداری منطقه ۱۱ تهران، مرتکب تخلفاتی شدند.

در گزارش رسیده به کمیته انضباطی آمده بود که در دقیقه ۳۴ به علت عدم امنیت کافی در سالن و احتمال بروز حوادث غیرقابل پیش بینی، ناتمام باقی مانده است و کمیته انضباطی را رای را به شرح زیر صادر می کند:

۱- کمیته انضباطی با مشاهده فیلم مسابقه و گزارش داور و ناظر فدراسیون، مستندا به ماده ۳۰ و ۳۱ آیین نامه انضباطی نتیجه مسابقه را ۳ بر صفر به سود تیم دبیری تبریز اعلام می کند.

۲- باشگاه ورزشی میثاق تهران را به علت تخلف تماشاگران و پرتاب اشیا به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران خود در اولین دیدار که میزبان هستند محکوم می کند.

۳- وحید شمسایی بازیکن تیم دبیری تبریز، به دلیل رفتار غیرورزشی و حرکات ناشایست به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال و دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم می شود.

۴- علیرضا رحیمی، پزشک تیم دبیری تبریز به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال و یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش به عنوان جریمه نقدی محکوم می شد.

رای صادره قطعی است.