به گزارش پارس ، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سجادی در این رابطه اظهار کرد: قطعا توجه ویژه آقای رییس جمهور به دو حوزه ورزش و جوانان بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم بتوانم با همکاری معاونان، روسای فدراسیون ها و مدیران استان ها با برنامه ریزی موثر و کارآمد پاسخگوی خواست دولت یازدهم در وزارت ورزش و جوانان باشم.

دکتر سجادی همچنین اظهار امیدواری کرد با رای اعتماد نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تعامل و همراهی آنها بتواند برنامه های خود را در این وزارتخانه عملیاتی کند.

دکتر نصرالله سجادی، دانشیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران است. وی سال ۱۳۶۰ با ابلاغ شهید دکتر باهنر (وزیر آموزش و پرورش و نخست وزیر دولت شهید رجایی) مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش شد.

ریاست فدراسیون فوتبال، قائم مقام سازمان تربیت بدنی، دبیرکلی کمیته ملی المپیک و معاون تربیت بدنی و تندرستی وزیر آموزش و پرورش از دیگر سوابق مدیریتی وی بوده است.

سجادی همچنین در بازی های المپیک ۱۹۸۸ سئول، ۱۹۹۶ آتلانتا، ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۰۸ پکن سرپرست کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران بود. وی در ۵ دوره بازیهای آسیایی عهده دار سرپرستی کاروان ورزشی ایران بوده است.

دکتر سجادی در زمینه تالیف و ترجمه کتب دانشگاهی آثار متعددی دارد. مدیریت سازمان های ورزشی، فوتبال، بازاریابی ورزشی و جنبش المپیک و ۲۱ عنوان دیگر از جمله کتاب های تالیف شده ایشان است.

همچنین از دکتر نصرالله سجادی ۶۲ مقاله در زمینه علمی و پژوهشی در نشریات خارجی به چاپ رسیده است.

وی سابقه عضویت در شورای المپیک آسیا را از سال ۱۳۷۰ به مدت ۲۰ سال داشته و از سال ۱۳۷۳ مدرس المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک است.