به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از ظهر امروز از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور، در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم سپاهان بود که موفق شد این تیم را با گل دقیقه ۹۰ حمید طاهری فرد از پیش روی بردارد.

آبادانی ها در روزی که شاهد آشتی نصف و نیمه تماشاگران خود با ورزشگاه بودند موفق شدند با یک بازی منطقی و با مالکیت بالای توپ، تیم مدعی سپاهان اصفهان را از پیش روی بردارند.

صنعت نفت با این پیروزی حریف تیم گسترش فولاد تبریز در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی کشور شد، این تیم پیش از این با پشت سر گذاشتن میزبان خود تیم فوتبال پدیده مشهد به این مرحله رسیده بود.

قضاوت این دیدار را روح الله شریفی بر عهده داشت که در قضاوت کم نقص خود دو بار کارت زرد را از جیب خود خارج کرد که سهم هر تیم یک اخطار بود.

رضا نیک نظر از تیم صنعت نفت آبادان و شجاع خلیل زاده از تیم سپاهان اصفهان از شریفی کارت زرد دریافت کردند.

مهدی عالیقدر و حمید عطایی، روح الله شریفی را در امر قضاوت یاری می کردند و ایرج محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انجام وظیفه کرد.

برای تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار حسین آشنا، رضا نیک نظر، مرتضی غلامعلی تبار، حسین کوشکی، عباس مرداسی، حسین بغلانی، حمید طاهری فرد، محسن حمیدی، جواد ضیغمی، قادر افکاری، رحیم زهیوی به میدان رفتند.

و تیم سپاهان اصفهان با ترکیب رحمان احمدی، سید هادی عقیلی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، آروین بولکو، امین جهان عالیان، رادومیر جلاویچ، یعقوب کریمی و آرش افشین در این میدان حاضر شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم صنعت نفت آبادان، از مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی فوتبال کشور در آبادان میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که موفق شد با تک گل دقیقه ۹۰ حمید طاهری فرد این تیم را از پیش روی بردارد.

این تیم در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی کشور، حریف تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود که میزبان این مسابقه فردا چهارشنبه هشتم آبان مشخص خواهد شد.