به گزارش پارس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دکتر امیرعلی توابی، پزشک تیم ملی زیر۱۷ سال گفت: با توجه به اینکه فیفا یک هفته پیش و پس از اینکه لیست ۲۱ نفره تیم ملی اعلام شد به فدراسیون فوتبال و کمیته پزشکی آماده باش داده بود، دیروز ۴ بازیکن تیم ملی زیر۱۷ سال در بیمارستان دبی که بیمارستان ویژه مسابقات جام جهانی است مورد آزمایش ام آر آی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: البته دیروز همه ۲۴ تیم حاضر در امارات، در بیمارستان های مختلف آزمایش دادند و ۴ بازیکن از ایران هم مثل دیگر تیم ها، مورد آزمایش قرار گرفتند. سعید عزت اللهی، امیرمحمد مظلوم، مهدی امینی و آرمین هاشمی مورد آزمایش قرار گرفتند که البته هر ۴ بازیکن ماه گذشته MRI شده بودند و هیچ مشکلی درباره آنان وجود ندارد. ۱۲ بازیکن دیگر از تیم های آرژانتین، کانادا و اتریش هم در تست MRI حضور داشتند.

توابی در پایان گفت: ابتدا قرار بود به با توجه به شکایاتی که تیم های اروپایی از تیم های آفریقایی به خاطر داشتن بازیکنان درشت هیکل کرده اند، فیفا آزمایش MRI را برای همه تیم ها الزامی کرده است. فیفا به کشورهای عضو اخطار داده بود از بازیکنان شان MRI بگیرند و با اطمینان به جام جهانی بیایند.