به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اشکان دژاگه پیش از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی درباره حضورش در اردو این تیم اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. نسبت به گذشته بهتر شده ام اما خیلی وقت است که بازی نکرده ام به همین دلیل است که می گویم از اینکه در اردوی تیم ملی حضور دارم خوشحالم.

وی با اشاره به دیدار مقابل تایلند عنوان کرد: همه بازی ها برای ما حساس است اما مهم این است که بتوانیم بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اگر این کار را بکنیم وضعیت مان در گروه و در مرحله اول بهتر خواهد شد.

هافبک تیم ملی کشورمان تصریح کرد: بار دیگر صعودمان را به جام جهانی تبریک می گویم. همه با هم موفق شدیم این راه را برویم اما بازی های جام جهانی خیلی سخت است و بهترین تیم های دنیا در آن شرکت می کنند. اگر همانند دیدار با کره جنوبی بازی کنیم شانس مان برای صعود از گروه مان در جام جهانی افزایش پیدا می کند.

دژاگه در خصوص عدم بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: این خیلی مهم است که چند بازی باتیم های بزرگ انجام دهیم. خدا کند چند بازی بتوانیم تا پیش از آغاز بازی های جام جهانی داشته باشیم.

وی درباره وضعیت خود در تیم فولام انگلیس خاطرنشان کرد: پس از مصدومیت شرایطم خیلی سخت بود چون چند ماه بیرون از فوتبال ماندم اما در این مدت سعی کردم خودم را نشان بدهم و برای حضور در ترکیب فولام بجنگم. من این کار را در فولام انجام می دهم و بار دیگر جای خود را دوباره می گیرم.

هافبک تیم ملی کشورمان اضافه کرد: همیشه با کارلوس کی روش و دیگر بازیکنان در تماس بودم و خیلی خوشحال شدم که همبازیانم تصویر مرا روی سینه های خود قرار داده بودند.