به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران،   اکثریت کارشناسان فوتبال ایران اعتقاد دارند مجتبی محرمی چپ پای اسطوره ای  باشگاه پرسپولیس و تیم ملی از نوابغ فوتبال ایران بود که هنوز تکرار نشده است.

محرمی نسبت به قابلیت های فراوانش چه در دوران بازیگری و چه پس از آن هیچ گاه به حق خود نریسد و در هر دو دوران کم توجهی دیگران باعث شد تا مکشلات بسیاری را برای خود بوجود بیاورد و درغیر این صورت او با نیمی از تونایی فنی خود شایسته بهترین ها بود.

مجتبی محرمی از چندی پیش در بیمارستان بستری شد ولی چیزی به ترخیص او باقی نمانده است در این ارتباط شینده می شود که صحبت هایی در پرسپولیس مطرح شده مبنی بر اینکه محرمی پس از ترخیص در یکی از تیم های  پایه پرسپولیس مشغول به فعالیت شود اینکه تصمیم  فوق نهایی می شود نمی دانیم اما شنیدیم.

  در ملاقاتی یعقوب کاظمی مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس و مجید نایینی سرمربی تیم امید این باشگاه از معرفی داشتند چنین موضوعی مطرح شده است.

  محرمی در ادوار گذشته هم در تیم های پایه فعال بود، اما گویا در دریافت حق و حقوق نا تمام بود.

  گفتنی است: پیش ازاین در پی مشکلاتی که برای وحید مظاهری پیش آمده بود او نیز در کادر فنی تیم امید پرسپولیس قرار گرفته بود و  حالا همه چیز بستگی به حمید استیلی دارد.