به گزارش پارس به نقل ازروزنامه نود؛ طی چند دیدار قبلی استقلال امیر قلعه نویی پس از پایان دیدارها به عملکرد فرهاد مجیدی انتقاد می کند به شکلی که حالا برخی ها اعتقاد دارند قلعه نویی بی جهت به کاپیتان استقلال گیر داده و می خواهد عملکرد او را زیر سئوال ببرد.

اما با نگاهی گذرا به بازی های قبلی استقلال متوجه می شویم که سرمربی آبی پوشان بی جهت از مجیدی انتقاد نمی کند زیرا فرهاد مدت هاست که آن گلزن همیشگی نیست و فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهد.

سیر نزولی مجیدی از دربی آغاز شد. جایی که در دقیقه ابتدایی نیمه دوم، فرهاد با ورود به زمین یک موقعیت تک به تک را به راحتی از دست داد و پس از آن دیگر نتوانست از فرصت هایی که در اختیارش قرار می گیرد به شکل مطلوب استفاده کند.

البته باید به این موضوع اشاره داشت که مجیدی خیلی خوب خود را در موقعیت گلزنی قرار می هد و از کمند مدافعان حریف می گریزد ولی وقتی وظیفه اصلی خود یعنی گلزنی را به درستی انجام نمی دهد، دیگر نمی شود از او حمایت کرد و قلعه نویی هم حق دارد که پس از بازی ها مدعی می شود که اگر فرهاد بهتر از موقعیت ها استفاده می کرد برنده می شدیم.

البته به نظر می رسد آنهایی که حالا سنگ فرهاد را به سینه می زنند از حب این بازیکن نیست، بلکه از بغض قلعه نویی است و می خواهند با انتقادات خود سرمربی را روبروی کاپیتان تیمش قرار بدهند. زیرا در این شرایط مجیدی هم به خوبی می داند که روی فرم ایده آل نیست و وقتی فرصت های گلزنی زیادی را از دست می دهد، شایسته انتقاد سرمربی است.