به گزارش پارس به نقل از مهر، امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین عصر امروز یکشنبه تیم ملی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: ما در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا دو بازی سخت با تایلند داریم و سعی می کنیم در این اردو به خوبی آماده شویم و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه اردوی ۱۰ روزه می تواند به تیم ملی کمک کند در مورد حمایت باشگاه ها از تیم ملی اظهار داشت: فکر می کنم تا امروز باشگاه ها به تیم ملی خیلی کمک کرده اند و حمایت آنها باعث شده تی ملی بتواند با شرایط بهتری به جام جهانی صعود کند. در آن مقطع یک همبستگی بوجود آمد و خوشبختم که فرهنگ حمایت باشگاه ها از تیم ملی در فوتبال ما جا افتاده است.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال در مورد تغییر نام دوباره خلیج فارس روی سایت فیفا به خلیج عمان تاکید کرد: ما به عنوان ورزشکاران ایرانی اصلا آنها را به رسمیت نمی شناسیم. نمی دانم این کشور کوچک چند سال است این مسئله را مطرح کرده است. ۱۰ سال یا کمتر یا بیشتر اما خلیج فارس بیش از ۲۵۰۰ سال است خلیج فارس است و این مسئله در نقشه های قدیمی وجود دارد. وی اضافه کرد. من نمی دانم این اسم مجعول خلیج ع ر ب ی را از کجا آورده اند. عرب ها زیاد غذا می خورند و چربی غذا باعث می شود توهم زده که مطرح کردن این بحث ها ماحصل آن است.

وی در مورد تاثیر این تعطیلی روی باشگاه ها خصوصا استقلال تصریح کرد: زمانی که لیگ فصل قبل تمام شد ما مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا را پشت سرگذاشتیم، سپس به اردوی تیم ملی رفتیم و یک ماه سنگین را سپری کردیم و بعد به تیم استقلال پیوستیم. ما چند ملی پوش استراحت کمی داشتیم و بلافاصله فشار لیگ و مسابقات آسیایی آغاز شد که این مسئله خیلی روی ما تاثیرگذاشته بود.

امیرحسین صادقی اضافه کرد: البته فکر می کننم این اردو باعث شود هم باشگاه ها و هم ملی پوشان ریکاوری خوبی شوند. البته امسال سال جام جهانی است و بازیکنان باید حرفه ای تر عمل کنند تا هم در باشگاه ها و هم در تیم ملی موفق تر باشند.

وی با بیان اینکه تایلند تیم خوبی است و بوریرام که یکی از باشگاه های این کشور است این مسئله را ثابت کرده در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا بازی با تایلند بدون دیدار تدارتی ریسک نیست گفت: مربیان صلاح دیدند با توجه به شرایط لیگ این بازی را بدون بازی تدارکاتی برگزار کنیم و قطعا تایلند نمی تواند مشکلی برای ما ایجاد کند.