به گزارش پارس به نقل از مهر، یحیی گل محمدی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران اظهار کرد: یکی از عواملی که هواداران مثل سابق از مسابقات فوتبال استقبال نمی کنند به علت اتفاقاتی است که در سالهای اخیر در رقابتهای فوتبال کشورمان رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت فوتبال ایران حضور پرتعداد تماشاگران در مسابقات فوتبال است، عنوان کرد: باید با ارائه برخی امکانات، بستر لازم برای حضور پرتعداد هواداران برای تماشای مسابقات فوتبال را مهیا کنیم زیرا این امر نه تنها باعث افزایش هیجان و نشاط در تیمهای باشگاهی ما می شود که در نهایت باعث تقویت تیم ملی ایران هم می شود.

گل محمدی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان در این فصل نمایشی مناسبی ارائه کرده است، عنوان کرد: این تیم ظرفیت بزرگی در فوتبال را دارد به خصوص اینکه در شرایط فعلی از یک سرمربی بزرگ، مدیریتی قوی، بازیکنانی با انگیزه و امکاناتی مناسب برخوردار است.

سرمربی نفت تهران در خصوص بازی با فولاد نیز گفت: باید در این بازی روی کارهای دفاعی تمرکز فراوانی داشته باشیم تا با این کار عناصر هجومی فولاد را از کار بیندازیم و از این تیم امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه روز پنج شنبه این هفته تیم های فولاد خوزستان و نفت تهران در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.