به گزارش پارس رضا عنایتی در گفت و گو با برنا می گوید، امیدوار است مایلی کهن و دایی اختلافات را کنار بگذارند!

*شرایط تیم چطور است؟
بعد از بازی با استقلال صنعتی که حق مان باخت نبود، تمرینات خود را انجام داده ایم و شرایط نسبتا خوبی هم داریم. بازیکنان از نظر روحی و روانی ریکاوری شده اند و آماده هستیم تا ناکامی خود را جبران کنیم.

*صبا در بازی با استقلال صنعتی هم فرصت های خوبی را از دست داد!
مقابل استقلال با این که میهمان بودیم اما توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فرصت های گلزنی خوبی هم ایجاد کردیم اما بدشانس بودیم و نتیجه هم نگرفتیم.

*دیدار با پرسپولیس را چطور می بینی؟
پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده و قابل احترام نیز هست. حضور فرد بزرگی مثل علی دایی روی نیمکت پرسپولیس سبب شده تا این تیم نسبت به فصل های گذشته متفاوت تر و قوی تر شود. ما هم تبم دست و پا بسته ای نخواهیم بود و قصد داریم با استفاده از امتیاز میزبانی حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

*تا به حال چند گل به پرسپولیس زده ای؟
با پیراهن تیم های مختلف پنج گل به پرسپولیس زده ام و فکر می کنم عملکردم بد نبوده است.

*این بار هم گلزنی می کنی؟
تمام تلاشم را می کنم تا ششمین گلم را به پرسپولیس بزنم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و برنده از زمین خارج شویم.

*خط دفاعی پرسپولیس نسبت به قبل متفاوت شده است!
پرسپولیس در رقابت های امسال ساختار دفاعی اش بهبود پیدا کرده و تا این هفته هم بهترین خط دفاعی را دارد. با این حال ما هم می خواهیم به هدف مان برسیم و به دنبال خواسته خود هستیم.

*پرسپولیس تا به حال در قم هم پیروز نشده است!
این مساله نشان می دهد پرسپولیس همیشه و تحت هر شرایطی در قم کار سختی داشته و این بار نیز روز دشواری در انتظارشان خواهد بود. ضمن این که آنها در لیگ امسال در بیرون از خانه بردی نداشته اند و طبیعتا انگیزه زیادی هم خواهند داشت.

*نگران نیستی صحبت های مطرح شده از سوی پرسپولیسی ها در خصوص مسائل داوری به ضرر صبا تمام شود؟ !
در هر قشر کاری امکان دارد تخلفاتی صورت بگیرد اما در مجموع عقیده دارم داوران شرافتمند هستند و نباید کل جامعه داوری را زیر سوال برد. به همین خاطر عقیده دارم داوری بازی روز جمعه حرف و حدیثی را به دنبال نخواهد داشت.

*تقابل مایلی کهن و دایی هم جالب توجه خواهد بود؟ !
این دو جزو بزرگان فوتبال هستند و زحمات زیادی را برای فوتبال ایران کشیده اند و هیچ شکی هم وجود ندارد. آرزو می کنم دایی و مایلی کهن کدورت ها و اختلافات را کنار بگذارند چون الگوی همه افراد به شمار می آیند.

*تا به امروز موثرترین بازیکن لیگ هم هستی.
خدارا شکر می کنم که توانسته ام ۶ گل بزنم و ۴ پاس گل بدهم و تلاشم بر این است تا این روند را ادامه بدهم.