به گزارش پارس ، امیر قلعه نویی در گفت وگو با رادیو ورزش در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت: خوشبختانه در این چند روز فقط روی بحث روحی و روانی کار کرده ایم و شرایط خوبی داریم. همه چیز دست خدا است ولی من یک انتقاد از برنامه ریزی لیگ دارم چون تقویم AFC با لیگ های کشورهای شرقی کاملا مطابقت دارد.

وی افزود: این روزها، روزهای پایانی لیگ کره است و اف سی سئول هم در شرایط خوبش به سر می برد البته ما در سفری که داشتیم به خاطر بُعد مسافت و خیلی مسائل دیگر دچار افت شدیم. شاید باورتان نشود ولی بازیکنان ما در روز ۱۰ سفر بریده بودند ولی من از آنها خواستم تا تمام تلاش خود را بکنند.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: وقتی یک تیم می بازد از لحاظ روحی تحت فشار قرار می گیرد و به همین خاطر است که من طی چند روز گذشته روی بحث روحی و روانی کار کردم البته حضور خسرو حیدری در بازی روز چهارشنبه می تواند خیلی به ما کمک کند، در بازی رفت جناح چپ ما فعال بود و خوب رو به جلو حرکت می کرد ولی با حضور حیدری امیدوارم جناح راست ما نیز فعال باشد.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت هایش گفت: در بین دو نیمه از بازیکنانم خواستم که مواظب باشند گل دوم را نخوریم، به هر حال انتظار از جواد نکونام، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده و آندرانیک تیموریان که از ملی پوشان ما هستند بالا است و به همین راحتی نباید یک تیم گل بخورد، البته من به بازی روز چهارشنبه امیدوار هستم چون خط دفاع حریف آسیب پذیر است.

قلعه نویی در خصوص اینکه انتظارش از جامعه فوتبال چیست؟ گفت: من از مردم انتظار دارم نه از شخص دیگری ولی اگر کفاشیان را کنار بگذاریم از هیچ کدام از اعضای فدراسیون انتظار ندارم، شما ببینید گزارشگر بازی رفت ما می گوید مشخص نیست چرا اف سی سئول خوب کار نمی کند؟ ! یعنی این آقا ناراحت است که استقلال خوب بازی می کند، فیلم بازی هم موجود است، در برنامه ۹۰ بُرد استقلال را آخر از همه نشان می دهند و کدهای غلط هم به مردم می دهند.

وی تأکید کرد: نمی دانم به چه دلیل من را محروم کردند و همه اینها نشان می دهد که نباید انتظاری از جامعه فوتبال داشت. آقای بهروان گفته استقلال بهتر است خوب بدنسازی کند تا ایراد نگیرد، سؤال من این است آقای بهروان از روز بازی ایران و کره چه فرصتی داشتیم که بدنسازی کنیم؟ من باز هم می گویم جامعه فوتبال دوست نداشت استقلال با قلعه نویی تا این مرحله بالا بیاید.

وی در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت: جا دارد از بازیکنان، سایر اعضای کادر فنی، مدیرعامل و هیئت مدیره تشکر کنم که زحمت خود را کشیدند و امیدوارم چهارشنبه یک جشن صد هزار نفری و ملی را برگزار کنیم و به نتیجه دلخواه برسیم.