به گزارش پارس به نقل از ایسنا، ابراهیم قاسمپور اظهار کرد: وضعیت زمین حریف خیلی بد بود و روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر منفی داشت ولی به هر حال ما یک امتیاز گرفتیم.

وی درخصوص حاشیه های این دیدار بیان کرد: تعدادی تماشاگرنما در ورزشگاه حضور داشتند که فضای بازی را با توهین های خود خراب کرده بودند. بعد از بازی همین تماشاگرنماها با دستگاه شوکر به ما حمله کردند که با تداخل نیروی انتظامی این موضوع خاتمه پیدا کرد. البته به نظرم نیروی انتظامی برخورد قاطعی با این اراذل و اوباش نداشت و ما شانس آوردیم که از این وضعیت جان سالم به در بردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درخصوص بازی تیم حریف هم گفت: حریف کار خاصی نمی کرد و بیشتر از توپ های بلندی که روی دروازه سانتر می شد، استفاده می کرد. بازیکنان حریف آشنایی بیشتری با زمین داشتند و از اشتباهاتی که معمولا در زمین های ناهموار به وجود می آید، توانستند استفاده کنند و به گل برسند.

وی درباره شرایط تیمش برای دیدار آینده برابر نساجی مازندران هم اظهار کرد: بازیکنان ما برای بازی فردا مشکل خاصی ندارند. امیدوار هستم که سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم. ما در این دیدار دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

قاسمپور با اشاره به بازی خوب تیم نساجی مازندران بیان کرد: بازی این تیم را آنالیز کرده ایم. تیم خیلی خوب و دونده ای است و معمولا بازی فیزیکی و قدرتی را در دستور کار خود قرار می دهد و معمولا فوتبال شمال بر همین پایه استوار است.

وی در پایان یادآور شد: از تماشاگران انتظار داریم که به ورزشگاه بیایند و تا دقیقه ۹۰ تیم ما را تشویق کنند. ان شاءالله که با حمایت های آن ها بچه ها بتوانند با انگیزه بیشتری در بازی فردا ظاهر شوند.