به گزارش پارس به نقل ازفارس، سایت فیفا در گزارشی به شکست ۶ بر پنج ساحلی بازان ایران مقابل روسیه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی پرداخت و نوشت: روسیه در حالی که دو بر صفر از ایران عقب بود توانست این تیم را با نتیجه ۶ بر پنج شکست دهد تا به نیمه نهایی رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی به میزبانی تاهیتی راه یابد. دیمیتری شیشین، ستاره ای که در جام جهانی ۲۰۱۱ با زدن گل برتری تیمش برزیل را مبهوت کرد، بازی جالبی را در ۱۲۴ ثانیه پایانی برای مدافع عنوان قهرمانی مسابقات انجام داد.

روسیه پیش از شروع مسابقه مدعی اصلی پیروزی بود اما امتحان سختی را پس داد. مسلم مسیگر و فرید بلوک باشی ایران را دو بر صفر پیش انداختند و هرچند ایگور ارمیف یکی از گل های خورده را جبران کرد، ستاره آسیا چراغ برنامه بازی میخائیل لیخاچف را برای مدت طولانی خاموش کرد.

یوری کراشنینیکوف در وقت دوم بازی را به تساوی کشاند و پس از آن آناتولی پرمیتین از یکی از اشتباهات نادر خط دفاعی استفاده کرده تا روسیه را برای اولین بار پیش بیاندازد. این برتری تنها ۱۲ ثانیه دوام داشت و بلوک باشی دومین گل خود را به ثمر رساند تا دو تیم وقت سوم را با تساوی شروع کنند.

مسیگر کمی پس از شروع وقت سوم گل دوم خود را وارد دروازه روسیه کرد تا ایران پیش افتد، اما روسیه پس از آن برتری خود را نشان داد. گل های کریل رومانوف و ارمیف نماینده اروپا را پنج بر چهار پیش انداختند و محمد احمدزاده بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۳۲ بازی را به تساوی کشاند.

تیم لیخاچف فشار بیشتری وارد کرد تا گل برتری را به ثمر برساند. زننده این گل شیشین بود که یازدهمین و آخرین گل بازی را به ثمر رسانند تا رویای روسیه زنده بماند و خودش نیز در صدر جدول گلزنان این مسابقات قرار بگیرد.

روسیه و تاهیتی که توانست با نتیجه ۶ بر یک آرژانتین را در یک چهارم شکست دهد، یک روز استراحت خواهند داشت و شنبه برای راهیابی به فینال با یکدیگر مبارزه می کنند.

* نمودار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی به صورت زیر است: