به گزارش پارس ، مهر به نقل از آسوشیتدپرس، این زن که چندی پیش به جرم بدرفتاری منجر به مرگ دختر دو ساله اش دادگاهی شده و بدهی زیادی نیز بالا آورده بود، برای ننوشتن داستان زندگی اش به دادگاه شکایت کرده بود.

طلبکاران این زن جوان درخواست کرده بودند که او داستان زندگی اش را به صورت رمان بفروشد تا بتواند پول لازم برای پرداخت بدهی هایش را به دست آورد، اما او که نمی خواست این کار را انجام دهد از دادگاه خواست تا در این باره قضاوت کند.

قضات دادگاه نیز رای دادند که او برای حفاظت از آینده اش، مجبور به فروش داستان زندگی اش نیست، اما به جای آن باید ۲۵ هزار دلار به طلبکارانش پرداخت کند.

کیسی آنتونی پذیرفت تا این مبلغ را به طلبکارانش بپردازد و به جای آن از فروش داستان زندگی اش معاف شود.

این زن که دو سال پیش با تشکیل دادگاه های جنجالی سرانجام از اتهام بدرفتاری منجر به مرگ دختر دو ساله اش تبرئه شده بود، چندی پیش اعلام افلاس و ورشکستگی کرده بود. او اعلام کرده بود تنها هزار دلار پول دارد و توانایی پرداخت بدهی ۷۹۲ هزار دلاری اش را ندارد. در برابر طلبکاران او ادعا کرده بودند که او می تواند داستان زندگی اش را به ناشرانی که تمایل زیادی به خرید آن داشتند، بفروشد تا بتواند پول لازم برای پرداخت بدهی هایش را به دست بیاورد.

کیسی آنتونی نیز برای مجبور نشدن به این کار به دادگاه شکایت کرده و اعلام کرده بود با اجبار به فروش داستان زندگی اش نمی تواند در آینده با آرامش زندگی کند و زندگی جدیدی برای خود بسازد.

دادگاه نیز با تایید نظر او، وی را محکوم کرد تا با پرداخت ۲۵ هزار دلار به طلبکاران، این پرونده را مختومه کند.

این زن جوان اوایل سال اعلام کرده بود بیکار است و هیچ منبع درآمدی ندارد و با دوستانش زندگی می کند و آنها مخارج وی را تامین می کنند و به همین دلیل راهی برای ادامه حیات ندارد و نمی تواند از پرداخت قرض هایش برآید.

کایل ماری آنتونی دختر دو ساله این زن جوان که با مادرش در فلوریدا زندگی می کرد، در سال ۲۰۰۸ گم شد، اما این مسئله توسط مادر او به مدت یک ماه به اطلاع پلیس نرسید و سرانجام مادربزرگ بچه به پلیس اعلام کرد که نوه اش ناپدید شده است. این زن در بازجویی پلیس تایید کرد که دخترش گم شده و او نیز در تلاش است تا وی را پیدا کند. او سرانجام به اتهام قتل از نوع اول دادگاهی اما پس از دو سال بررسی از اتهامات تبرئه شد. جسد فرزند او در حالی پیدا شد که به دلیل بلعیدن آب خفه شده بود و دادگاه این مرگ را تصادفی اعلام کرد. ماجرای این دادگاه سرو صدای زیادی در آمریکا به پا کرد و در حالی که عده زیادی حکم دادگاه را منصفانه نمی دانستند، مجله تایم با اعتراض به رای صادر شده آن را محاکمه قرن خواند.