به گزارش پارس ، محمد نوری در گفت وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خدا را شکر پس از مصدومیت بدی که گریبان گیرم شد به بازی با سپاهان نرسیدم ولی بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما متاسفانه با پرسپولیس برخورد خوبی نشد.

وی افزود: من باید البته در اول صحبت هایم برای استقلال در بازی مقابل سئول کره جنوبی آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم این تیم بتواند با موفقیت و یک پیروزی شیرین به ایران بازگردد چون لیاقت آن را دارد.

کاپیتان قرمزپوشان در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان نیز گفت: تیمی که از دقیقه دوم ۱۰ نفره می شود مشخص است در یک بازی حساس و پر استرس دچار مشکل می شود. به نظر من اصلاً نمی شود در مورد بازی با سپاهان فنی حرف زد چون با ۱۰ نفره شدن و یک اشتباه فاحش از لحاظ روحی و روانی تیم ما بهم ریخت، اما پا پس نکشید ولی چون بازی سنگین بود و یک یار کمتر داشتیم قطعا کفه ترازو به نفع سپاهان سنگینی می کرد.

نوری خاطر نشان کرد: من کارشناس نیستم اما همه دیدند که چه اتفاقی افتاد و چرا کادر فنی ما و مسئولان باشگاه معترض هستند. ما بازیکنان باید بدانیم که آن بازی تمام شده و باید با تمام تمرکزمان به فکر ۵ بازی آینده که به نظر من بسیار حساس و سرنوشت ساز است باشیم.

نوری ادامه داد: ما باید ببریم تا به صدر برسیم، اگر فرصت سوزی بکنیم و امتیازها را ساده از دست بدهیم قهرمانی از دستمان می پرد، همه می دانند که برای پرسپولیس چه اتفاقی افتاد و نیاز به باز کردن مسئله نیست، اما ما اگر در ۴ یا ۵ بازی آینده خود ببریم به صدر جدول برمی گردیم و نیم فصل دوم را با خیال راحت آغاز می کنیم.

کاپیتان قرمز پوشان در پاسخ به سوالی که برخی ها معتقدند پرسپولیس هم مقابل سپاهان خوب بازی نکرد، گفت: بازی مقابل سپاهان آن هم در اصفهان با ۱۱ نفر سخت است چه برسد از دقیقه ۲ بازی بر روی یک اشتباه ۱۰ نفره بازی کردن. اما من مطمئنم اگر ۱۱ نفره بودیم همه چیز فرق می کرد البته دیگر نباید زیاد نباید درباره این موضوع بحث کرد، چون می ترسم خدایی نکرده آینده را از دست بدهیم.

نوری تاکید کرد: پرونده بازی با سپاهان به نظر من بسته شد و ما باید به فجری فکر کنیم که با تغییر مربی و یک برد به تهران می آید. ما باید فجر را به هر قیمتی که شده شکست دهیم تا دوباره به بالای جدول برسیم، شکست سپاهان برای ما با ارزش بود اما همه چیز دست به دست هم داد تا ما شکست بخوریم ولی باید بهترین درس را از این بازی ها بگیریم و سریعا به شرایط ایده آل برگردیم.

هافبک قرمزپوشان درباره عملکرد خوبش در دیدار دوستانه نیز گفت: من سعی کردم در دیدار دوستانه پس از بازی با سپاهان کمی وضعیت خودم را بسنجم که خوشبختانه مشکلی نداشتم و با خیال راحت می توانم مقابل فجر به میدان بروم. ما هرگز نباید فجر را دست کم بگیریم چون آنها بسیار جوان و پرانگیزه هستند. از طرفی دیگر ما هم می خواهیم به بالای جدول برسیم و به نظرم بدون عجله و با تمرکز بالا البته با تشویق پرشور هواداران که فقط تیم خودشان را تشویق می کنند وبه داور و حریف کاری ندارند به سه امتیاز می رسیم و با خیال راحت به بالای جدول برمی گردیم چون خوشبختانه پتانسیل تیم ما برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی بسیار خوب و در شرایط ایده الی است، فقط امیدوارم دیگر اسیر اتفاقات فوتبال، حاشیه ها و برخی مسائل غیر فنی نباشیم.