به گزارش پارس ، محمد خرمگاه در گفت و گو باایسنا، درباره ی دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر اف سی  سئول گفت: از الان زود است که استقلال را فینالست بدانیم چراکه آنها بازی بسیار سختی را برابر نماینده کره دارند اما اعتقاد ارم که ما نسبت به تیم های کره ای کلا شناخت خوبی داریم و عموما نتایج خوبی کسب کرده ایم. من قبلا هم گفته بودم که بوریرام را حذف می کنیم و الان هم می گویم که برابر اف سی سئول خوب نتیجه می گیریم. استقلال امسال یک تیم حرفه ای است و آنها میدان زیاد دیده اند. کادر فنی این تیم کاربلد است و اگر اتفاق غیرفوتبالی رخ ندهد، استقلال می تواند راهی فینال شود.

او در ادامه افزود: بدترین نتیجه ممکنه که به نظرم با وجود آن هم در تهران کار راحتی در پیش روی داریم، شکست یک بر صفر است. هرچند که اعتقاد دارم ما در آن دیدار بازنده نخواهیم بود و در تهران جشن صعود به فینال را می گیریم. ابتدای فصل در مصاحبه ای گفته بودم که اگر استقلال تیموریان را جذب کند، این تیم در فینال آسیا خواهد بود و من مطمئنم این اتفاق می افتد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که نبود خسرو حیدری را در این دیدار چگونه ارزیابی می کند، اظهار کرد: حیدری یک بازیکن خلاق است و در صحنه های کوچک هم بسیار مثمر ثمر ظاهر می شود. شاید نبودن حیدری یک چیز خوب باشد و استقلال را مجبور کند تا سیستمش را تدافعی تر کند. متاسفانه یکی از مشکلات استقلال داشتن بازیکنان یک اخطاره ای است که با یک کارت بازی بعدی را از دست می دهند. با این حال فکر می کنم اگر آنها بازی خودشان را بکنند، راحت تر نتیجه می گیریم و نباید به اخطارهایشان فکر کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با فتح الله زاده موافق است که این دیدار یک بازی انتقامی هم برای استقلال محسوب می شود، بیان کرد: من کوچکتر از آن هستم که با ایشان مخالفت کنم اما باید تسویه حساب ها را در این دیدار دخالت ندهیم و در زمین حرف ها را بزنیم. خوب است که برخی از مسائل را از کسانی مثل کی روش یاد بگیریم. او تا پیش از دیدار برابر کره رجز خوانی نکرد و تنها به سرمربی کره جواب داد اما بعد از بازی صحبت هایش را بی کم و کاست زد.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه اش، عامل موفقیت استقلال در دیدار برابر اف سی سئول چه خواهد بود، گفت: اگر از ابتدا تمرکز داشته باشیم و تا زمان سوت داور این تمرکز را حفظ کنیم، می توانیم موفق باشیم. نیمه دوم بازی استقلال برابر بوریرام خیلی متفاوت از نیمه اول بود و من فکر می کنم بیدار شدن بازیکنان استقلال در نیمه دوم، معلول تمرکز آنها بود.