به گزارش پارس ، به نقل ازگل، لیونل مسی ستاره جوان و آرژانتینی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیمش و رئال مادرید در ورزشگاه ومبلی یک فینال رویایی خواهد بود. البته او در ادامه به این نکته اشاره کرده که او و هم تیمی هایش تمرکزشان را برروی دوئل مرحله نیمه نهایی مقابل بایرن مونیخ، قهرمان اخیر بوندس لیگا قرار داده اند.

* بازی کردن با رئال در فینال لیگ قهرمانان اروپا چه حسی خواهد داشت؟ آیا این فینال رویای شماست یا ترجیح می دهی مقابل تیم دیگری قرار بگیرید؟
- در حال حاضر ما راجع به پایان راه یا بازی فینال حرف نمی زنیم و فقط به بایرن فکر می کنیم. اگر ما به فینال رسیدیم، برایمان مهم نیست که مقابل چه تیمی بازی کنیم، چون در فینال هستیم ولی جای بحثی نیست که فینال ومبلی مقابل رئال مادرید می تواند بازی ویژه ای از خیلی لحاظ ها و برای خیلی ها باشد. اگر رئال مادرید به فینال ومبلی برسد، شو بزرگی را شاهد خواهیم بود.

* همه می دانند که رئالی ها دنبال دهمین قهرمانی اروپایی شان هستند. فکر می کنی که بارسلونا می تواند روزی به دهمین قهرمانی اروپایی اش برسد؟
- آیا بارسلونا می تواند دهمین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرد؟ خب چرا که نه؟ اصلا آسان نخواهد بود ولی ما قطعا توانش را داریم.

* بارسلونا خاطرات خوبی از ورزشگاه ومبلی دارد. این ورزشگاه برای تو هم ورزشگاه خاص و ویژه ای است؟
- ومبلی جایگاهی برای تاریخ دنیای فوتبال است و شخصا آن فینالی که مقابل منچستریونایتد در این ورزشگاه بردیم را همیشه در یادهایمان خواهیم داشت. آن روز، روز ویژه ای برای بارسلونا بود.

* بهترین خاطره ات از آن بازی چیست؟
- گلی که درآن بازی زدم را همیشه به یاد خواهم داشت و هرگز فراموشش نخواهم کرد. به علاوه آن لحظه ای را که جام را بالای سر بردیم هم همین طور. به خاطر خیلی چیزها، لحظه ای مملو از احساسات برای من بود.

* آن جام برای همه بارسایی ها حرف های زیادی برای گفتن دارد
- جدای از آنکه آخرین جام اروپایی ما با گواردیولا بود، آنچه این جام را برای ما ویژه تر نمود، این بود که این جام را مقابل حریفی انگلیسی مثل منچستریونایتد به دست آوردیم. این ارزش به مراتب بیشتری به این جام می داد.

* بازگشت تیتو به نیمکت مربیگری بارسلونا تا چه حد مهم است؟
- دیدن اینکه تیتو بازگشته همه ما را خوشحال کرد. ویلانووا سرمربی و لیدر تیم ماست. بازیکنان ما درغیاب او سختی هایی کشیدند ولی خودمان را دور از همه چیز نگاه داشته بودیم و فقط به پیروزی فکر می کردیم.