به گزارش پارس به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی اظهار کرد: با تمام احترامی که برای تیم فجر و آقای یاوری قائل هستم اما با تمام وجود و با تمام قوا برای بردن به زمین می رویم.

وی با بیان اینکه فجر تیمی قدرتی است، خاطرنشان کرد: تیم فجر تیم جوان و تواناست. آقای یاوری نیز مربی بزرگی است اما قطعا آنها هم به دنبال تغییر وضعیت خود در جدول هستند.

ویسی گفت: جدول نشان دهنده خوبی و بدی تیم ها نیست. اختلاف رده جدول نمی تواند نشان بدهد یک تیمی چقدر قدرتمند بازی می کند.

وی تصریح کرد: بازی جوانمردانه همواره در دستور کار استقلال خوزستان قرار داشته و خواهد داشت. فردا از وجود عادل کلاه کج و سهراب بختیاری زاده به دلیل مصدومیت و کعبی به دلیل سه اخطاره بودن محروم هستیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص زمین ورزشگاه حافظیه شیراز نیز گفت: من بارها گفته ام شیراز شهری بزرگ با داشته های فراوان است. استحقاق داشتن بهترین ها را دارد. متاسفم این شهر از داشتن زمینی مناسب همچنان محروم مانده است.

وی یادآور شد: پنج جای خالی در تیم داریم و تا نیم فصل سعی می کنیم با استفاده از بازیکنان آزاد آن را پر کنیم.

ویسی در پایان اظهار کرد: تیم ما جزء در بازی با سپاهان در بقیه بازی ها خوب عمل کرد و در چند بازی اشتباهات داوری به تیم مان ضربه زد. اشتباهاتی که در بازی با گسترش فولاد، بازی با ملوان و چند بازی دیگر موجب ضرر تیم ما شد.