به گزارش پارس به نقل از پیام نو، انتقال نیمار ستاره برزیلی از سانتوس به بارسلونا به گفته رسانه های اسپانیایی ۵۷٫۱ میلیون یورو هزینه داشته است اما به دلیل اعتراض یکی از اعضای باشگاه بارسلونا به اختلاس مالی در این انتقال دادگاه تحقیقات خود برای بررسی این انتقال را آغاز کرد.

ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا برای پاسخ به سئوالاتی در مورد این پرونده به دادگاه فراخوانده شد اما ساعاتی بعد از آن پنجشنبه از سمت خود به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا استعفا کرد.

بارسا علاقه ای به فاش کردن رقم رسمی انتقال نیمار نداشت اما بعد از جلسه جمعه شب هیئت مدیره باشگاه جوزپ بارتومئو جانشین ساندرو روسل در کنفرانسی خبری اعلام کرد پدر نیمار اجازه داده رقم رسمی انتقال پسرش به بارسا اعلام شود.

اکنون رقم اصلی انتقال نیمار ۸۶٫۲ میلیون یورو اعلام شده است. رقم اولیه ۵۷٫۱ میلیون یورو بوده که ۱۷٫۱ میلیون یورو آن به سانتوس رسیده و ۴۰ میلیون یورو آن هزینه غرامت به کمپانی بوده که خانواده نیمار مالک آن هستند.

اما در بخش هایی دیگر ۱۰ میلیون یورو به عنوان پاداش امضای قرارداد و پرداخت هایی دیگر تحت عناوین مختلف به خانواده نیمار بوده که رقم اصلی و کلی این قرارداد را به عدد ۸۶٫۲ میلیون یورو می رساند.

بارسا هم اکنون تحت قراردادی ۵ ساله، سالانه ۸٫۸ میلیون یورو به نیمار دستمزد می پردازد.