به گزارش پارس ، به نقل ازاوج نیوز؛ علی حمودی درباره شرایط تیم سپاهان قبل از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: « خدا را شکر مقابل استقلال خوزستان به برد خوبی دست پیدا کردیم. این برد روحیه بچه ها را بالا برده و برای بازی با پرسپولیس کاملا آماده هستیم. »

وی درخصوص برد سپاهان مقابل استقلال خوزستان افزود: « ما بازی های استقلال را دیده بودیم. آنها روز بازی با سپاهان خیلی خوب کار نکردند و شاید هم بازی خیلی خوب ما باعث شد آنها نتوانند خوب بازی کنند. ما در این بازی موقعیت های خوب زیادی داشتیم اما فقط توانستیم ۲ توپ را به گل تبدیل کنیم. »

حمودی درباره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: « پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما ما هم آماده هستیم. ما سپاهان هستیم و اصلا از اسم پرسپولیس نمی ترسیم. خود من خاطرات خوبی از بازی مقابل پرسپولیس دارم. شرایط تیمی ما خیلی بهتر شده و از بازی با پرسپولیس ۳ امتیاز می خواهیم چون بعد از این دیدار ۳ بازی خانگی پیش رو داریم که برای ما بهترین فرصت است که به صدر جدول برسیم. »

وی درباره اینکه پرسپولیس تیمی است که کم گل می خورد، افزود: « پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده ایم و می دانیم این تیم چه نقاط ضعف و قوتی دارد. مطمتن باشید راه رسیدن به گل را مقابل پرسپولیس بلدیم. »

حمودی درخصوص جدایی رحیمی از سپاهان گفت: « من که تازه به این تیم ملحق شده ام اما متوجه شدم رحیمی فرد زحمتکشی است و برای سپاهان خیلی تلاش می کند. بالاخره این تصمیمی بود که از بالا گرفته شد و فقط می توانم اظهار امیدواری کنم که فردی به سپاهان بیاید که لیاقت این باشگاه را داشته باشد. فکر و ذکر بازیکنان روی بازی جمعه است و ما می خواهیم بدون حاشیه و دغدغه مقابل پرسپولیس پیروز شویم. »

هافیک سپاهان درباره تقابل با خلعتبری خاطرنشان کرد: « خلعتبری بازیکن بزرگی است. من برای او کری نمی خوانم و همه چیز را می گذارم برای درون زمین. بازیکن باید توان خودش را در زمین نشان دهد نه اینکه در رسانه ها کری بخواند. »