به گزارش پارس ، به نقل ازافکارنیوز - مشکلات مالی امان آبی ها را در فصل جاری بریده و شرایط این تیم را همچون یک بشکه باروت کرده که هر لحظه آماده انفجار است. شکست در برابر ذوب آهن در هفته نهم لیگ و پیش از بازی حساس برابر بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا سبب شده تا جرقه های خفیفی در این انبار باروت زده شود که بی تردید استقلال مستعد حاشیه های جدید کرده است و تنها یک ناکامی دیگر می تواند انفجار مهیبی را رقم بزند.

  بازیکنان استقلال پس از شکست مقابل ذوب آهن نسبت به وضعیت موجود و مشکلات مالی به سرمربی تیم اعتراض کردند. پس از شکست تیم استقلال مقابل ذوب آهن در فولادشهر اعضای این تیم بلافاصله راهی فرودگاه شدند تا به تهران برگردند اما تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی به سرمربی این تیم اعتراض کردند. آن ها خطاب به سرمربی استقلال در فرودگاه اصفهان گفتند که با این وضعیت دیگر روحیه ای برای بازی ندارند. حتی برخی از بازیکنان استقلال که هنوز پولی نگرفته اند، پا را فرا تر گذاشته و به یکدیگر می گفتند با این شرایط به تایلند نرویم، بهتر است!

سردسته اعتراض کنندگان نیز سیدمهدی رحمتی بود که به عنوان کاپیتان تیم از جانب همه صحبت کرد و به سرمربی استقلال تاکید کرد که بازیکنان شرایط خوبی ندارند. از همین رو سرمربی استقلال که شرایط را کاملا نامساعد می دید و با اعتراض گسترده بازیکنانش روبرو شده بود، در همان فرودگاه جلسه ای فوق العاده و سرپایی را تشکیل داد و از بازیکنان خواست تا بعد از دیدار با بوریرام صبور باشند و به خاطر شرایط حساس استقلال و انتظارات هواداران سکوت کنند تا پس از این بازی در جلسه ای با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در خصوص حل مشکلات صحبت کند و تکلیف را یکسره کند.