به گزارش پارس ، سیدکمال الدین سجادی در گفت وگو با فارس در خصوص اولویت ها و ویژگی های کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: دولت یازدهم از ویژگی هایی برخوردار است که سایر دولت ها از آن محروم بودند؛ با توجه به رای مردم رئیس جمهور منتخب متعلق به هیچ حزب و جناحی نبوده و متعلق به همه ملت ایران است.

سجادی با بیان اینکه با توجه به کارنامه دولت های قبلی به نظر می رسد این دولت باید با چینش وزرا و کابینه خود باید شرایط زمانی و جنس اولویت ها همچون اقتصاد و ارتباطات بین الملل را در نظر بگیرد، مهمترین ویژگی های وزرای کابینه را کارآمدی، سابقه مدیریت و اعتدال برشمرد و افزود: وزرای اقتصادی باید افرادی باشند که با توجه به مشکلاتی همچون کاهش ارزش پولی ملی، تورم و گرانی اهلیت، دانایی و توانمندی لازم را داشته باشند چرا که دیگر پس از ۳۴ سال زمان آزمون و خطا نیست.

وی در خصوص شعار اعتدال که از سوی حسن روحانی مطرح شده است، اظهار داشت: تبعیت از خطی که مقام معظم رهبری ترسیم می کنند خط اعتدال است لذا با توجه به این معیار باید شخصیت هایی روی کار بیایند که از نظر فکری و شخصیتی متعادل باشند و در عین حال از مسامحه در مسائل فرهنگی و بین الملل بپرهیزند چرا که این امر سوء تعبیر از اعتدال است.

سجادی مسیر گفتمان انقلاب اسلامی را خط اعتدال عنوان کرد و متذکر شد: افراط و تفریط ها مربوط به کسانی است که رفتارهای تند و رادیکال دارند در حالی که گفتمان انقلاب این گونه نیست.

سخنگوی جبهه پیروان از تقاضای این جبهه برای ملاقات دبیران کل احزاب و تشکل های جبهه پیروان با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب خبر داد و افزود: ما تحلیل ها و نتیجه انتخابات و همچنین سیاست های آینده خود را در جلسات شورای مرکزی دنبال می کنیم.