به گزارش پارس به نقل از فارس، مجتبی عبادللهی بعد از ظهر امروز در نشست شورای مرکزی ستاد مستقل جوانان قالیباف در گیلان با اشاره به سفر یک روزه قالیباف به این استان، اظهار کرد: در این سفر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و عضو ائتلاف پیشرفت در اجتماع مردم گیلان در رشت سخنرانی می کند.

وی افزود: قالیباف با دعوت جمعی از نخبگان جوان و فرهیختگان گیلان به این استان سفر می کند و این نخستین سفر رسمی قالیباف در چندسال گذشته به گیلان است.

رئیس ستاد مستقل جوانان قالیباف در گیلان با اشاره به وظیفه مردم برای تحقق حماسه سیاسی، گفت: مردم بصیر ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس می کنند.

وی ادامه داد: مردم با خلق حماسه سیاسی و شرکت منسجم در انتخابات برای دشمنان یأس و ناامیدی و برای دوستان انقلاب اسلامی امیدواری به ارمغان می آورند.

عبادللهی با بیان اینکه صحنه انتخابات با سرعت در حال تغییر است، یادآور شد: تلاش ما برای پیروزی کاندیدای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری ابتدا مشارکت مردمی اهمیت دارد و پس از آن انتخاب اصلح، زیرا موضوع اداره یک کشور کار راحتی نیست و در این زمینه مقام معظم رهبری توصیه ها و تذکرات لازم را داده اند و بیانات معظم له فصل الخطاب است.

رئیس ستاد مستقل جوانان قالیباف در گیلان با اشاره به اینکه گیلانی ها همواره بیشترین حضور را در انتخابات های مختلف داشته اند، خاطرنشان کرد: گیلان از استان های پیشرو در میزان مشارکت در انتخابات است.