به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم استقلال از ساعت ۱۴: ۳۰ به وقت تهران اولین تمرین خود را برای آماده سازی دیدار با بوریرام انجام داد.

* در تمرین امروز استقلال امیر قلعه نویی برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و نحوه بازی حریف را که صبح امروز در جلسه تئوری به آنها توضیح داده بود برای آبی پوشان تشریح کرد.

سرمربی تیم استقلال که تیمش در این چند روز تمرین خوبی نداشته از بازیکنان خواست تا با جدیدت تمرین کنند و مراقب ساق پای یکدیگر باشند.

وی خطاب به استقلالی ها گفت: مردم منتظر گرفتن یک نتیجه خوب هستند و ما هم باید کاری کنیم که شرمنده آنها نشویم.

* مجید صالح که به تازگی از آمریکا برگشته و با استقلالی ها در تایلند حضور دارد برنامه های تمرینی امروز را زیر نظر گرفت. البته قلعه نویی نیز با لباس ورزشی کارهای تاکتیکی را نظاره گر شد و در مواقع لازم به بازیکنان تذکر می داد.

*تمرین آبی پوشان با توجه به وضعیت جوی ظهر امروز زیر بارش باران سبک برگزار شد.

*خسرو حیدری که دو بازی گدشته تیم استقلال در لیگ برتر را از دست داده بود پس از صحبت با دکتر نوروزی و کادر پزشکی به جمع آبی پوشان برگشت. البته سرمربی تیم استقلال پس از صحبت با کادر پزشکی این تیم از آنها تشکر کرد و گفت: امیدوار است که او در بازی چهارشنبه حاضر باشد. حیدری البته در کارهای درگیر شونده حاضر نشد تا مصدوم نشود و فقط کار کششی انجام می داد. قرار است وی در این یکی دو روز باقی مانده به بازی مقابل بوریرام فیزیوتراپی هم انجام دهد.

قلعه نویی با توجه به حساسیت بازی چهارشنبه و همچنین شرایط بازیکنان از دکتر نوروزی خواسته بود تا استقلال را در سفر به تایلند همراهی کند.

* احمد جمشیدیان نیز دیگر بازیکنی است که جدا از سایرین تمرین کرد. این بازیکن باید با دستور کادر پزشکی تیم استقلال در اختیار کادر فنی قرار بگیرد و مثل روزهای گذشته در کنار بدنساز استقلال تمرین و سپس به دیگر بازیکنان ملحق شد. البته پژمان نوری نیز بعد از صحبت با دکتر نوروزی و کادر پزشکی استقلال در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* هاشم بیک زاده مثل روزهای گذشته با ماسک مخصوص در کنار بازیکنان به تمرین پرداخت. قرار است وی تا بهبودی کامل بینی خود با همین اسک در بازی ها و تمرینات استقلال شرکت کند.

* بازیکنان تیم استقلال در حین تمرین در خصوص کیفیت هتل و خواب نامناسبی که شب گذشته داشتند صحبت می کردند. استقلالی ها اعتقاد دارند این هتل تایلند در حد هتل های معمولی ایران هم نیست. البته آنها وقتی متوجه شدند که محل اسکان تیم عوض نمی شود ناراحت بودند.

*علی امیری و میرشاد ماجدی برای انجام امور استقلال و بازیکنان این تیم راهی بانکوک شدند. این دو نفر پیگیر کارهای ویزای کره برای اعضای استقلال بودند.

*داور ژاپنی بازی استقلال و بوریرام سوژه اصلی آنها بود. کادر فنی در خصوص اینکه این داور تاکنون در چه مسابقاتی قضاوت کرده است صحبت می کردند. همچنین آنها در خصوص جو استادیوم اختصاصی بوریرام و نظم تماشاگران هم به گفت و گو پرداختند.

قلعه نویی نیز در حین برگزاری ترین پیگیر وضعیت جوی شهر بوریرام در روز برگزاری بازی شد و در خصوص آب و هوای تایلند کسب اطلاع می کرد.

* آبی پوشان در ابتدای ترین امروز زیر نظر حاج قاسم به دویدن و گرم کردن بدنها پرداختند. سپس در گروه های چند نفره کار ترکیبی با توپ انجام دادند و در مرحله سوم تمرین دفاع به حمله را پشت سر گذاشتند. آخرین مرحله تمرین فوتبال در نیمی از زین بود که بازیکنان آنها را پشت سر گذاشتند.

تمرینات استقلال فردا فردا پیگیری خواهد شد.