به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در پاسخ به این سوال که به چه دلیل با وجود پیروزی مقابل تیم ثامن الحجج سبزوار در مرحله گروهی، در فینال به این تیم باختید گفت: ما رقابت تنگاتنگی با ثامن داشتیم. کشتی گیران اوزان ۶۰ و ۸۴ کیلوگرم ما برد صد در صد خود را به باخت تبدیل کردند. ما از این ۲ نفر انتظار به مراتب بیشتری داشتیم که متاسفانه برآورده نشد و در نهایت مسابقه را واگذار کردیم.

وی افزود: این ۲ کشتی گیر به اعتقاد من اندکی کم کاری کردند و کشتی را باختند آن هم در شرایطی که اگر به نکات گوشزد شده توسط مربیان توجه می کردند، می توانستند پیروز میدان باشند.

مربی تیم کشتی استیل آذین خاطر نشان کرد: در وزن آخر یعنی ۱۲۰ کیلوگرم هم اگر هیاهو نمی شد و در امتیاز دادن اشتباه صورت نمی گرفت، کشتی هیچ گاه به سمت حاشیه نمی رفت و آذرشکیب می توانست گاتسالوف را ببرد اما به وجود آمدن هیاهو باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم و نتوانیم در اولین دوره حضورمان قهرمان لیگ برتر شویم.

حاج کناری عنوان کرد: در نهایت این نایب قهرمانی با توجه به اولین حضورمان در لیگ کار کوچکی نیست و بی تردید در صورت تداوم این روند در سال های آینده می توانیم قهرمانی در لیگ را نیز تجربه کنیم.