به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران از ساعت ۲۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری بک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید. تک گل این نیمه را مهدی رجب زاده در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

اولین موقعیت جدی این بازی در دقیقه ۵ از سوی اسماعیل فرهادی به وجود آمد و حنیف عمران زاده و رحمتی با کمک هم شوت بازیکن ذوب آهن را به کرنر هدایت کردند. ذوبی ها در استفاده از کرنر هم ناکام ماندند.

در دقیقه ۱۵ بازی مهدی رجب زاده در حالی توانست با یک ضربه سر آرام دروازه استقلال را باز کند که رحمتی به نظر کار چندان دشواری برای مهار این توپ نداشت.

پس از این گل استقلالی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و تیموریان آن را ارسال کرد ولی مهاجمان استقلال نتوانستند از این موقعیت بهره ای ببرند.

چند دقیقه بعد ساموئل مقابل دروازه صاحب توپی شد که می توانست به گل تساوی تبدیل شود اما دروازه بان اصفهانی ها مانع این کار شد.

در دقیقه ۲۵ یک بار دیگر آندرانیک تیموریان ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه ذوب آهن زد که با شوت نکونام همراه بود اما مدافعان ذوب آهن مقابل این تیم ایستادگی کردند. پس از این موقعیت استقلالی ها باز هم روی دروازه ذوب آهن فشار آوردند اما بی نتیجه بود.

نیمه نخست این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.