به گزارش پارس به نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: فردا بازی مهمی داریم و بعد از شکستی که مقابل سایپا داشتیم بدون حضور جلال رافخایی در خط حمله به تبریز آمدیم و نفر جایگزین خوبی در این پست داریم.

وی درباره فشاری که از سوی هواداران ملوان بر این تیم وارد می شود، گفت: ما تحت فشار هستیم و هوادار همیشه می خواهد که تیمش برنده مسابقه باشد و به عنوان یک بازیکن و مربی حرفه ای همیشه فشار را تجربه کرده ام و شرایط را به خوبی می شناسم و می توانم این شرایط را کنترل کنم و هر روز سعی می کنم شرایط را بهتر کنم و روز به روز پیشرفت داشته باشیم.

دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: هیچگاه برای کسب تساوی وارد زمین نمی شویم و قبل از بازی همیشه به نتیجه بهتر فکر می کنم ولی شاید فردا بعد از بازی نیز به یک امتیاز راضی باشم ولی قبل از بازی اصلا حرف از یک امتیاز نمی زنم.

وی درارتباط با پیش بینی اش از رتبه تیم در پایان فصل تصریح کرد: من نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم ولی اگر بتوانیم در نیمه بالایی جدول رده بندی لیگ بر تر قرار بگیریم راضی کننده است.

سرمربی ملوان حضور هواداران تراکتور در بازی فردا را سبب افزایش انگیزه بازیکنان دوتیم دانست و افزود: هواداران سبب ایجاد انگیزه هستند و هیچ کسی دوست ندارد فوتبال بدون هوادار باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا شعارهای هواداران ملوان علیه بازیکنان و کادرفنی این نتیجه عکس نمی دهد، خاطرنشان کرد: من فقط در مورد خودم حرف می زنم و وظیفه دارم انگیزه مضاعف را به بازیکنانم منتقل کنم و برای این کار هم تلاش می کنم.