به گزارش پارس ، به نقل ازقدس آنلاین، رضا حقیقی مقابل استقلال چندان پرفروغ ظاهر نشد و بار چندانی از دوش خط میانی پرسپولیس بر نداشت. هافبک پرسپولیس در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر نارضایتی دایی از عملکرد شماره ۹ تیمش صحبت می کند.

***

*در خصوص انتقاد دایی چه نظری داری؟

چه انتقادی؟ *

اینکه گفته می شود از عملکردت مقابل استقلال رضایت نداشته و در تونل ورزشگاه آزادی با تو بحث کرده است.

من که چنین چیزی نشنیدم و اگر انتقادی بود حتما آقای دایی به خودم می زد. فکر می کنم این خبر شیطنت حاشیه سازانی است که می خواهند رابطه بین من و دایی را خراب کنند.

*از عملکرد خودت در دربی راضی بودی؟

من نهایت تلاشم را انجام دادم و با جان و دل جنگیدم. اما بازهم کادرفنی است که باید در این خصوص نظر بدهد.

*به نظر می رسید که عصبی بودی و در چند صحنه به تصمیمات داور اعتراض داشتی.

متاسفانه سوت های زیادی که زده شد، کلافه مان کرده بود و در چند صحنه واقعنا تصمیمات اشتباهی گرفته شد. اما در مجموع مشکل خاصی نبود.

*پس تو هم به عملکرد داور بازی معترضی؟

صحبت من فقط در خصوص سوت های زیاد آقای فغانی است و درباره تصمیمات ایشان نظری نمی دهم.

*با وجود اینکه چهار روز از این بازی گذشته اما همچنان انتقادها به کیفیت پایین دربی وجود دارد؛ نظرت درباره انتقاد ها چیست؟

فکر می کنم بیش از حد به این موضوع پرداخته شده است. به هرحال تساوی در دربی و اینکه بازی گره خورده باشد، قبلا هم اتفاق افتاده و به نظر من نباید اینقدر روی این بازی زوم کرد.

*قبول داری که بدربی از کیفیت فنی لازم بی بهره بود؟

صد درصد. نیمه اول که واقعا کسل کننده بود و خودمان هم نفمهیدیم چطور گذشت. اما نیمه دوم شرایط تغییر کرد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه ها داشتند که خطرناک بود.

*شنیدیم بعد از بازی گفتی که ترس از دربی دلیل افت کیفی بازی بود؟

قطعا همینطور بود. با توجه به حساسیت زیاد بازی، این ترس برای هر دو تیم وجود داشت که بازی را واگذار کنند و بازنده بیرون بیایند. طبیعی است که در چنین شرایطی بازیکنان تمرکز و آرامش نداشته باشند.

*گفته می شود برای بازی با گسترش فولاد تغییراتی در ترکیب پرسپولیس بوجود می آید و بازیکنان ضعیف دربی نیمکت نشین می شوند.

کادر فنی باید در این خصوص صحبت کند. اما خود من به عنوانی یکی از بازیکنان تیم، تابع هر تصمیمی هستم و قطعا احترام می گذارم.

*این بازی را چطور می بینی؟

قطعا بازی سختی است. گسترش و خطیبی فوق العاده با انگیزه هستند و نتایج نسبتا خوبی هم در لیگ امسال گرفته اند. اما هدف ما کسب سه امتیاز است و نباید از تیم های بالای جدول فاصله بگیریم.