به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه نود؛ دربی تمام شد اما پس لرزه های آن هنوز ادامه دارد. در اردوی پرسپولیس بحث بر سر زد و خوردهای دربی است و در اردوی استقلال موقعیت هایی که هدر رفت و البته فیکس بازی نکردن فرهاد مجیدی. فرهاد انتظار داشت که دست کم در داربی فیکس بازی کند اما وقتی متوجه این قضیه شد که در ترکیب اصلی نیست نزد دوستان صمیمی اش به گلایه از سرمربی استقلال پرداخت.

همه چیز از قبل از دربی آغاز شد. از روز پنجشنبه… سرمربی استقلال دنبال این بود تا بهترین ارنج را برای این بازی انتخاب کند. از آن جا که تمام فکر بازیکنان پرسپولیس معطوف فرهاد مجیدی و مهار او بود سرمربی استقلال تصمیم گرفت این بازیکن را از ابتدا در ترکیب قرار ندهد.

قلعه نویی در جلسه فنی قبل از دربی گفت: « بهترین پست پرسپولیس خط دفاع این تیم است. به همین دلیل باید ترکیب را طوری بچینیم که بعد از خستگی دو مدافع میانی، فرهاد مجیدی را به میدان بفرستیم. »
هر چند دستیاران قلعه نویی با درخواست سرمربی تیم مخالف بودند و می گفتند باید مجیدی از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد اما سرمربی کار خودش را کرد و این بازیکن را در اواخر نیمه اول به میدان فرستاد.

روز دربی بازیکنان بعد از صرف ناهار در جلسه کادرفنی حضور یافتند تا از ترکیب اصلی با خبر شوند. فرهاد مجیدی بعد از اینکه متوجه شد فیکس نیست و مربیان قصد دارند او را در نیمه دوم بازی به میدان بفرستند کاملا شوکه شد. او در حالی که زیر لب غر می زد و نارضایتی اش را به تصمیم کادرفنی شان می داد به اتاقش رفت.

مجیدی می گفت: « حدس می زدم نیمکت نشین باشم. چرا نباید از اول بازی کنم؟ » وقتی دوستان مجیدی قصد آرام کردن این بازیکن را داشتند او خطاب به بازیکنان گفت: « خیلی اعصابم خرد است. نمی دانم برای چی قلعه نویی با من لج کرده! »

در جریان بازی فرهاد مجیدی به خاطر مصدومیت نظری اواخر نیمه اول به میدا رفت و یک موقعیت صددرصد گل را نیز از دست داد تا روز نه چندان خوبی را سپری کرده باشد. به خصوص اینکه در انتهای بازی نیز از او تست دوپینگ گرفته شد، موضوعی که اعتراض شدید این بازیکن را به همراه داشت…