به گزارش پارس ، به نقل ازتسنیم؛ پرویز مظلومی درباره شایعه پیشنهاد مس کرمان به وی برای سرمربیگری این تیم عنوان کرد: « هیچ صحبتی از سوی مسئولان مس با من نشده است. این تیم در حال حاضر سرمربی دارد و امیدوارم استاد ما محمود یاوری در مس حفظ شود. »

وی درباره اینکه اگر به او پیشنهاد سرمربیگری مس داده شود می پذیرد یا نه، تصریح کرد: « از کرمان خاطرات خوبی دارم. مردم این شهر نیز از من خاطرات خوبی دارند. دوست دارم در کرمان کار کنم ولی هیچ پیشنهادی به من نشده است. »

سرمربی پیشین استقلال درباره دربی روز جمعه و کیفیت پایین آن گفت: « بهتر است دیگر درباره دربی صحبت نکنم. اگر این دربی را با دربی هایی که خودم حضور داشتم و در آنها ۱۶ گل ردوبدل شد مقایسه کنم و حرف بزنم، سوءتفاهم پیش می آید. هفته گذشته هم حرف هایی زدم که باعث سوء تفاهم شد. »

مظلومی ادامه داد: « هر وقت دربی می رسد، همه یاد پرویز مظلومی می افتند. هفته گذشته روزهای پرکاری داشتم و همه جا درباره خاطرات دربی از ۶ گل سال ۵۲ پرسپولیس، ۴ پیروزی پشت سر هم در دربی، ایمون زاید و… صحبت کردم ولی نمی دانم چرا باعث سوءتفاهم شد. »

وی درباره ناراحتی امیر قلعه نویی و میرشاد ماجدی مبنی بر اینکه چرا مظلومی در آستانه دربی آن صحبت ها را مطرح کرد و چطور آن زمان که به او تیم دادند این حرف ها را نمی زد، گفت: « ناصر ابراهیمی پاسخ آقایان را داد. ابراهیمی اعلام کرد مخالف سرمربیگری مظلومی در تیم ملی « ب» بوده است. صحبت های ابراهیمی را برای کسانی یادآوری کردم که صحبت از دین و ایمان می زنند. من اسمی از شما (امیر قلعه نویی) نبردم که درباره من اینطور حرف زدید و به خودتان گرفتید. »

مظلومی خاطرنشان کرد: « جواب ماجدی را هم نمی دهم چون او شاگردم بوده ولی کدام تیم را به من داده اند که درباره آن صحبت می کنند؟ دلم از آقایان پر است ولی خوشبختانه ناصر ابراهیمی پاسخ ادعای آنها را داد. در این چند روز صحبتی انجام ندادم و به دلیل شرایط حساس استقلال در آسیا دوست ندارم جواب آقایان را دهم. »