به گزارش پارس به نقل از ایسنا، وقوع یک فقره درگیری در ساعت ۱۶: ۰۰ بیست و هشتمین روز از فروردین ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در محل سرایداری یک ساختمان واقع در چهارراه وحدت، به کلانتری ۱۷۰ کهریزک اعلام شد. با حضور مأموران و بررسی های اولیه مشخص شد خانمی ۶۴ ساله به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است.

با اعلام نظریه تیم پزشکی بیمارستان در خصوص علت مرگ که آن را ناشی از اصابت ضربات جسم سخت به ناحیه سر اعلام کرده بود، پرونده با موضوع" قتل عمد" تشکیل و به دستور رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه کهریزک، پرونده برای رسیدگی و انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع درگیری اطلاع پیدا کردند که در زمان حادثه، منزل سرایداری در اختیار زن و شوهری قرار داشته که از زمان انتقال مقتوله به بیمارستان، به طرز مشکوکی ناپدید شده اند. در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده مقتوله مشخص شد که وی خاله همسر سرایدار ساختمان بوده که به همین علت، به محل سکونت خواهرزاده اش رفت و آمد داشته است.

با توجه به شواهد بدست آمده از صحنه جنایت و همچنین ناپدیدشدن ناگهانی سرایدار و همسرش که همگی نشان از وقوع یک جنایت خانوادگی داشت، شناسایی مخفی گاه سرایدار در دستور کار کارآگاهان اداره دهم آگاهی قرار گرفت و سرانجام مخفی گاه وی در روستایی واقع در استان خراسان رضوی شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه سرایدار (رضا. الف) ، کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به خراسان رضوی اعزام شدند و در سی ام آبان ماه امسال سرایدار را دستگیر کردند.

رضا. الف که پس از دستگیری چار ه ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، در اظهارات خود به کاراگاهان گفت: " همسرم، خواهرزاده مقتوله است و بواسطه همین رابطه خویشاوندی، مقتوله به منزل ما رفت و آمد داشت و من نیز هیچ مشکلی با وی نداشتم" .

متهم درباره نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: " چند روز قبل از جنایت، همسرم به منزل یکی از بستگانش رفته و چندین روز در آنجا مانده بود و همین موضوع باعث ناراحتیم شده بود تا اینکه در روز حادثه، مقتوله بدون اطلاع از عدم حضور همسرم به خانه ما آمد. چند دقیقه ای از ورود مقتوله به خانه نگذشته بود که به طرح شکایت از همسرم و طرح این موضوع پرداختم که همسرم (خواهرزاده مقتوله) چندین روز است که به منزل بستگانش رفته و مرا تنها گذاشته، در حالی که انتظار داشتم تا مقتوله از من طرفداری کند اما در کمال تعجب وی از خواهرزاده اش حمایت کرد و همین موضوع باعث شد تا من در یک لحظه عصبانی شده، کنترل خود را از دست داده و با ظروف چینی، چندین ضربه محکم به سر مقتوله وارد کنم" .

متهم در خصوص نحوه متواری شدن از محل جنایت نیز به کارآگاهان گفت: " پس از آن که موضوع را به همسرم اطلاع دادم، وی به خانه آمد و خاله را به بیمارستان منتقل کردیم، چند روز اول در تهران بودیم تا اینکه به اصرار من تصمیم گرفتیم تا از تهران فرار کنیم و به روستایی در نزدیکی مشهد آمده و در آنجا به عنوان کارگر ساده مشغول به کار شدم" .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت" .