به گزارش پارس ، به نقل ازگل- بعد از داستان گم شدن دلارهای ارسالی باشگاه استقلال تهران برای پائولو رینالدو بازیکن سابق این تیم، حالا باشگاه استقلال خوزستان برای قرارداد بازیکن خارجی اش با مشکل دلاری روبرو شده است.

به گزارش سایت گل؛ عبدالله ویسی قبل از شروع لیگ برتر راهی کشور مالی شد و دو بازیکن را برای حضور در تیم استقلال خوزستان انتخاب کرد. مجوز بازی ادریسا ترائوره بلافاصله صادر شد و این هافبک دفاعی در هفته های گذشته بازی های خوبی انجام داد اما موسی کولی بالی مدافع آفریقایی آبی پوشان جنوبی کماکان نتوانسته است برای این تیم به میدان برود.

استقلالی ها برای دریافت مجوز بازی موسی کولی بالی که اعتقاد دارند نسبت به ترائوره کیفیت فنی بالاتری هم دارد، مبلغ ۳۵ هزار دلار به مدیر برنامه های وی پرداخت کرده اند ولی با وجود سپری شدن هشت مسابقه از لیگ برتر، کارت آی تی سی این بازیکن صادر نشده است. عیسی ترائوره بازیکن اسبق پرسپولیس که مدیر برنامه های بازیکنان مذکور است، چند هفته پیش ۳۵ هزار دلار را از باشگاه استقلال خوزستان دریافت کرد و راهی کشور مالی شد ولی به وعده اش برای دریافت مجوز کولی بالی از تیم قبلی این بازیکن عمل نکرده است.

با وجود بدقولی بازیکن اسبق پرسپولیس که مدتی است به عنوان مدیر برنامه های بازیکنان آفریقایی در ایران فعالیت می کند، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان امیدوارند که در روزهای آتی بتوانند مشکل مدافع وسط تیم شان را برطرف کنند. استقلالی ها می گویند که در این رابطه پیگیری های لازم انجام را انجام داده اند و مشکلی بابت ۳۵ هزار دلار پرداختی به بازیکن اسبق پرسپولیس وجود ندارد.