به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، سید مهدی سیدصالحی درباره دربی روز گذشته اظهار داشت: به نظر من حرف هایی را که باید می زدیم بعد از بازی گفتیم در کل شما به خط دفاعی دو تیم نگاه کنید هر دو تیم دوست داشتند که گل نخورند به همین دلیل آنها با تمام قدرت بازی کردند و همین موضوع باعث شد تا فرصت های کمتری مهاجمان دو تیم به دست بیاورند.

وی افزود: در مجموع برای پایان دادن به همه حرف ها باید بگویم قسمت اینطور بود که بازی با تساوی تمام شود ما زحماتمان را کشیدیم و حتی بارها با مدافعان حریف برخورد داشتم اما قسمت ما این بود.

سیدصالحی ادامه داد: من دلیل این همه حساسیت در دربی ها را نمی دانم اما به نظرم دلیل این همه حساسیت که شاید در بازی تأثیرگذار است، هواداران هستند اگر خدایی نکرده یک تیمی گل بخورد چه اتفاقی می افتد و چه استرسی به هواداران و بازیکنان تیم می رسد؟

سیدصالحی در پاسخ به این سؤال که برخی هواداران حاضر بودند که حتی تیمشان ببازد ولی دربی برنده داشته باشد، گفت: من حرف شما را قبول دارم اما هواداران یار دوازدهم تیم ها هستند شما می گویید که شاید بازی مشکل داشت اما به نظرم پرسپولیس بسیار جسورانه بازی کرد. ما نه محتاط به میدان رفتیم و نه ترسو.

مهاجم قرمزپوشان تأکید کرد: درست است صحنه حساس و خطرناکی هم نبود اما دو تیم هم مدافعان خوبی داشتند بالاخره زدن گل اول و نخوردن گل اول در این دربی ها حساس است و به نظرم همه باید کمک کنیم در بازی های آینده با آرامش دربی قشنگ تری را ببنیم. اگر هواداران از ما نارحتند از آنها عذرخواهی می کنیم و باید این بازی را فراموش و به بازی های حساس آینده خودمان فکر کنیم.

وی در پایان درباره درگیری هایش با بازیکنان استقلال نیز گفت: من درگیری خاصی با بازیکنی نداشتم و بالاخره فوتبال است و درگیری هم پیش می آمد. ما از الآن باید به فکر بازی های حساس آینده باشیم چون چه بخواهیم یا نخواهیم دربی با مساوی تمام شد.