به گزارش پارس ، به نقل از ایسنا: مدیر فنی استقلال با انتقاد شدید از برنامه ریزی لیگ می گوید آیا باور کردنی است که تیمش پنجشنبه در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود و روز چهارشنبه هفته بعدش در تایلند به میدان برود؟

منصور پور حیدری در پاسخ به این سوال که چرا در داربی بازی خوبی از استقلال و پرسپولیس شاهد نبودیم، اظهار کرد: قبول دارم که انتظار همه از این دیدار خیلی بیشتر از نمایش دو تیم بود. همه می خواستند بازی زیبایی را تماشا کنند، اما مشکلات نگذاشت تا دو تیم با آرامش به کارشان برسند. در هفته گذشته و در سراسر کشور، صحبت این دیدار بود و همین مساله به استرس بازی اضافه می کرد.

من خودم هر روز سر تمرینات استقلال می روم و شاهد بودم که قلعه نویی از ابتدای هفته، تمرکزش به بازی با سه مهاجم بود، اما نبود خسرو حیدری و هاشم بیگ زاده کار را برای ما سخت تر کرد. استقلال بنا را روی بازی تهاجمی گذاشته بود و حتی دیدید که تغییرات در طول بازی هم تهاجمی بود، با این حال ترس از باخت کار را خراب کرد.

او در ادامه افزود: اعتقاد دارم اگر یکی از دو فرصت ابتدایی نیمه دوم استقلال که توسط مجیدی و ساموئل از دست رفت، به گل تبدیل می شد، همه چیز فرق می کرد. از سوی دیگر این دیدار اصلا شکل نگرفت تا دو تیم می خواستند به شکل اصلی شان برسند، با یک خطا همه چیز به هم می ریخت و این مساله نشان از یک دیدار فیزیکی بود.

مدیر فنی استقلال در پاسخ به این سوال که عده ای به بازی کردن نظری در این دیدار انتقداتی دارند، اظهار کرد: اتفاقا با توجه به مشکل در جناح راست استقلال، نظری عملکرد خوبی داشت و به خوبی از او در این دیدار استفاده شد. او تلاشش را کرد و من اعتقاد دارم از خوب های استقلال بود.

او در پاسخ به این سوال که عملکرد نه چندان خوب خلعتبری در داربی را باید به عملکرد خوب خط دفاعی استقلال مربوط دانست یا این که ناهماهنگی او را باید دلیل این امر دانست، بیان کرد: به نظرم هیچ تفاوتی ندارد، آنقدر استرس بازیکنان بالا بود که نمی شد کاری کرد و البته باید این را هم بگویم که استقلال برای تک تک بازیکنان پرسپولیس برنامه داشت و برای مهار آنها برنامه ریزی شده بود.

پورحیدری در پایان با انتقاد از برنامه ریزی لیگ، افزود: استقلال شرایط خاصی را پشت سر می گذارد و ما نیاز به زمان داریم تا در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا با تمام توان ظاهر شویم. در حال حاضر هفته هشتم را هم پشت سر گذاشته ایم و واقعا نمی دانم چرا آنقدر برنامه ریزی لیگ فشرده است. این طور که پیش می رویم تا عید لیگ تمام می شود.

واقعا چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ با این روند، داریم خودکشی می کنیم. مگر چه اتفاقی افتاده که آنقدر با عجله و فشرده لیگ را آغاز کرده ایم؟ آیا باور کردنی است که پنجشنبه باید به مصاف ذوب آهن برویم و چهارشنبه در تایلند بازی کنیم و بعد از آن هم در ۳۱ شهریور برابر مس کرمان در میدان حاضر شویم؟