به گزارش پارس ، صادق درودگر در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: تا دقیقه ۳۰ مسابقه با سایپا خوب بازی کردیم و سه موقعیت تک به تک گلزنی به دست آوردیم که از دست دادیم اما بعد از آن سایپا در حالی که بازیکن ما بر روی زمین افتاده بود، گل زد. این کار قشنگی نبود که سایپا انجام داد. از باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا چنین رفتاری بعید بود. یک گل دیگر سایپا هم در شرایطی به دست آمد که مهاجم این تیم روی مدافع ما خطا کرد اما داور این خطا را هم نگرفت. با این حال ما بد بودیم و باختیم. ترکیب بد بود، بد هم بازی کردیم و بد نتیجه گرفتیم.

وی ادامه داد: با وجود این شرایط از هواداران ملوان انتظار داشتم تیم شان را تا دقیقه ۹۰ تشویق کنند نه آنکه در دقیقه ۳۰ شعار بدهند این ملوان ما نیست و روحیه بازیکنان را به هم بریزند. نباید به مازیار زارع و رافخایی بی احترامی کرد. البته ۹۵ درصد هواداران ملوان وظایف شان را خوب انجام می دهند ولی عده قلیلی هستند که از سوی برخی تحریک می شوند و این رفتارها را انجام می دهند. اینها حتی قبل از بازی هم بیرون ورزشگاه می گویند امروز دو گل می خوریم و می بازیم. ملوان بازیکن بزرگی مثل سیروس قایقران داشته است. وقتی مازیار زارع را با شعار مازیار قایقران تشویق می کنند یعنی اینکه زارع هم منشی مثل قایقران دارد اما عده ای قلیل به اسم تماشاگر به بازیکن و مربی مان توهین می کنند. اگر این رفتارها ادامه داشته باشد من از ملوان می روم.

درودگر تصریح کرد: اگر مسئولان شهر فرد بهتری از من سراغ دارند بیاورند زیرا من نمی توانم توهین به بازیکن و مربی تیم ملوان را تحمل کنم. باید این شرایط تغییر کند. من از شخصیت و اعتبار خودم برای ملوان هزینه کردم. نباید چنین رفتارهایی را در ورزشگاه خانگی ملوان شاهد باشیم. دو سال است که به خاطر باشگاه ملوان از تدریس در دانشگاه دور مانده ام. پیشنهادهای خوبی هم دارم ولی به خاطر عشق به ملوان و هواداران خونگرمش و مردم خوب انزلی همچنین در این باشگاه فعالیت می کنم.