به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه نود؛ مصاحبه حنیف عمران زاده با یکی از خبرگزاری ها برای او و مهدی رحمتی دردسرساز شد. چند روز پیش عمران زاده طی مصاحبه ای از شوخی هایش با رحمتی صحبت کرد و گفت رحمتی همیشه می گوید پسرش هستم اما من به او می گویم که اینچنین نیست و تو پسرم هستی. حنیف بعد از گفتن این جمله مدعی بود من و مهدی همیشه از این شوخی ها با یکدیگر می کنیم و هنگامی که با یکدیگر در هتل هستیم با این طور صحبت ها به یکدیگر روحیه می دهیم.

بعد از مصاحبه حنیف عمران زاده یکی از سایت ها با زدن تیتری مثبت ۱۸ باعث ناراحتی مدافع و دروازه بان استقلال شده تا جایی که هر دو نفر با شکایت از این سایت ناراحتی شان را اعلام کردند. اما سنگربان شماره یک استقلال بعد از مشاهده تیتر سایت دنبال این بود تا بداند آنها چرا چنین موضوعی را منتشر کرده اند.

بعد از چند روز سید متوجه شد دوست صمیمی اش یعنی حنیف گاف داد. به همین دلیل رحمتی به شدت از دست عمران زاده ناراحت است و قبل از بازی با استقلال خوزستان حسابی از خجالت حنیف درآمد و در حالی که فریاد می زد گفت: « چرا وقتی می خواهی حرف بزنی فکر نمی کنی و نمی دانی چه می گویی؟ این چه مصاحبه ای است کردی؟ مگر فکر کردی هر حرفی بین ما رد و بدل می شود باید به همه بگویی؟ دیگر نمی دانم از دست تو چکار کنم! »

اما عمران زاده با دیدن ناراحتی فراوان رحمتی هیچ جوابی به این بازیکن نداد تا عصبانیت سید فروکش کند.