به گزارش پارس ، به نقل ازسایت پرسپولیس، پیام صادقیان در تمرین عصر دیروز مصدوم شد و کادر پزشکی برای اینکه زمان را جهت مداوای این بازیکن از دست ندهد در منزل او مستقر شد.

بنا بر اعلام دکتر حقیقت، کادر پزشکی تیم پرسپولیس امیدوار به حضور صادقیان در بازی دربی است و به همین دلیل برای اینکه زمان از دست نرود، شب گذشته میثم علیپور فیزیوتراپ تیم به منزل صادقیان رفت تا ضمن مراقبت ویژه از وی، اقدامات پزشکی لازم در ساعات شب هم ادامه پیدا کند.

کادر پزشکی پرسپولیس پیگیری در درمان را که پیش از این در مورد مهرداد پولادی هم شاهد بودیم در دستور کار دارد. صادقیان در تمرین عصر دیروز دچار پیچ خوردگی از ناحیه مچ پا شد اما به نظر می رسد تا بازی دربی آماده خواهد بود.

در تمرین دیروز همچنین هادی نوروزی هم با مشکل مشابهی روبرو شد اما آسیب دیدگی او از صادقیان خفیف تر بود. محمدرضا خلعتبری هم دیگر بازیکنی است که به طور ویژه زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم قرار دارد.

پزشک تیم پرسپولیس در این باره می گوید: « خلعتبری تمرینات خود را پیش از این زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز کرده است و الان در مرحله تمرینات بدنی قرار دارد و با توجه به در پیش بودن دربی، برنامه ویژه ای را در دستور کار قرار داده ایم. در تمرین روز دوشنبه نیز تست های عملکردی مثل دویدن، زیگزاگ، جهش و سایر موارد را به خوبی انجام داده است. »